batmanbebis

Alla inlägg under juni 2014

Av batmanbebis - 22 juni 2014 12:58

Förlitar mig ju endast på menskollen i mobilen.

Eller jag fattar väl också att den inte är 100% men ja, det är den jag går på.

Köpte ju clear blue ägglossningstest för ett tag sedan och fick spunk.

Började testa mig långt innan appen sa att jag skulle ha ägglossning, blev hysterisk och så fixerad.

Så igår tog jag min sista sticka, på dagen jag skulle(enligt appen) ha äl, men det var ingen.


Så nu tänker jag inte köpa fler sånna test av det märket, sju stickor kostar över 300 kr.


Hittade denna sidan:

 www.agglossningstest.se

och hittade billigare alternativ, kanske ska man köpa ett sådant?



Av batmanbebis - 22 juni 2014 12:44

Inatt drömde jag att min mamma var gravid.

Det var så otroligt verkligt och hemskt.

Min mamma bor inte i Sverige för tillfället men hon var, i drömmen, på besök här och kom och hälsade på..med gravidmage.

Jag blev galen.

Jag verkligen kände mina känslor i drömmen, hysterisk, grät och kastade saker.

Graviditeten var inte planerad men hon var så lycklig.


Lite såhär är det ju i mitt verkliga liv.

På midsommar kom en gravid tjej som (naturligt) pratade om sin graviditet, planeringen om att köpa vagn, nyfikenheten över vilket kön det var osv.

Jag hade aldrig träffat denna tjej men jag tror jag lyckades spela ganska bra med att inte lysa av avund.

Men jag vet att om jag hade fått spendera flera dagar med henne hade jag mått jätte dåligt.


Jag hoppas verkligen inte nån av mina nära vänner blir gravid nu, för jag vill verkligen vara ett stöd för något så stort, men jag kan inte just nu.


Min kompis fick barn i januari.

Jag grät hysteriskt när jag höll i bebisen.


Alla dessa känslor är så otroligt utmattande.


Ge mig en dag utan denna enorma längtan.

Av batmanbebis - 22 juni 2014 12:38

Vad i helvete?
Seriöst...vart är sommaren?
Jag börjar inte bara bli förbannad utan även lite orolig.

Kollade prognosen igår, den för två veckor framåt och max temperaturen är på 21 grader, 21!!

Jag behöver sol, för mitt mående och för att må bra.

Tack som fan att jag har bokat en resa till Turkiet i agusti, då är jag iallafall garanterad sol.


Midsommar annars var bra och mysig.

Tillbringades med familj, som det ska vara.


Nu kör jag helt utan mina antidepp piller föresten.

Har ju ätit dom sen augusti-13

Känns väl helt okej, jag var ju inget nervvrak innan heller precis men behövde något som stabiliserade mina hormoner.




Av batmanbebis - 19 juni 2014 20:38

Idag skulle vi tvätta.

Har inte en endaste trasa ren, eller jo men fan inga underkläder.

Nu börjar man snart köra på dom som inte alls passar, som ramlar ner på golvet när man nyser.

Så hade pojkvännen inte bokat, "det blev något fel, det måste ha blivit något fel"

DU ÄR FEL!
Helvete jag hatar när jag planerat saker och så blir det inte så.

Killen är lugn som en filbunke"vi kan handtvätta"
NEJ!!!!!!!!!!!!

Satte mig på pilatesbollen och försökte lugna ner mig, gick sådär.

Bokade en tid imorgon, klockan sju.

Klockan sju, en ledig dag, på midsommarafton ska jag tvätta.

Jamen hurra!!!

Av batmanbebis - 19 juni 2014 16:49

En tjej jag brukar se på bussen har nu fått en bebis.

Såhär lät det idag på bussen.

-Är du mammas bebis? Mammas lilla bebis ååh mammas groda, ja är du mammas älskling...vaa vaa..är du mammas groda? Ja mammas lilla tjej mammas tjej va ,åhh mammas gullunge, ja..ja heeej mammas heeej heej.


Jag ville strypa henne.


Sen började samtalet med hennes vän


"Ja Johan vill ju ha en till bebis sen, han vill absolut ha tre barn och jag tänker ehhh tänk på mig liksom? Jag tror inte jag vill ha en till.jag borde kanske börja jobba nu har ju aldrig haft ett jobb egentligen."



MEN AHHH KUL FÖR EEEEEEEEEEEEEEER!


Av batmanbebis - 19 juni 2014 16:25

Måste tipsa om en grym hårborste.

tangle teezer.

Finns att köpa på bla kicks, lyko.se, jag köpte min på glitter.

Min är med handtag, de flesta jag sett är utan.

Det är gummipiggar som är jätte skönt att borsta med.

Håret känns inte lika slitet och borsten är skonsam mot håret..


GRYM!


 

Av batmanbebis - 19 juni 2014 16:05

Hur ställer ni er till att ha en relation med någon på ditt jobb?
Jag är kluven..

Ja alltså blir man kär så blir man, och klart att chefen inte kan förbjuda en..


Men ja, nu har det hänt på mitt jobb och det e bara lite störande när dom smyger iväg för o ses och hångla.


Nä vet ni...mer kärlek!
Men glöm inte att vara proffsiga.

På jobbet är ni kollegor.



Av batmanbebis - 18 juni 2014 21:49

 


Denna produkt är awesome!

När jag hade extremrött så hade jag nummer 600 och behövde inte färga håret lika ofta.

Nu har jag lila/brunt och har valt en mer lila nyans som jag drar i håret efter shamponering, som balsam typ.

Håret får en annan lyster och du slipper slita på håret med färgning!


 

Jag har själv alltid kört på Directions när jag färgar håret.

Directions är rätt milt så jag har sovit med färgen i flera gånger.

Syns bäst på blont hår, och det har jag ju inte så jag får bleka innan=sliter som fan.


Du kan också köpa ett billigt balsam och ha i en burk, sen kör du i en klick av din Directions färg i och rör om.

POW så har du en egen färgbomb!



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards