batmanbebis

Direktlänk till inlägg 5 juni 2017

Det är nästan komiskt.

Av batmanbebis - 5 juni 2017 18:04

I denna kaos så händer ibland saker som man fan bara kan skratta åt..det är nog så man överlever ibland. Genom att skratta för sig själv.

Jag är less på att E använder min rakhyvel. Han frågar inte ens längre. Köpte hyvel och 5 blad..nu finns det 1 kvar. Så jag har medvetet gömt den..han hittar den varje gång. Han lägger den inte på stället igen utan på handfatet..för han bryr sig inte.
Så nu fick jag nog och nu har jag hämtat den i mitt sovrum.
Det är inte rättvist att han slösar och jag köper.

Igår var jag uppe till 22.30 och städade..han satt bud datorn. Ni förstår..han har jobbat..i hela 8 timmar...hahaha ja jävlar vilket pass.
Eftersom bebis inte vill vara så mycket själv så är det svårt att städa på dagarna..så idag fick jag endel gjort.
Sen är det bara att börja om idag..ny fusk..mat på golvet plocka undan..fixa tvätt.

Det enda han gör är att laga mat..för han är ju hungrig..Min mat..som jag betalat.
Jag är så arg ibland så jag vill skrika..men när kan jag skrika?

Han leker inte med sin dotter..han håller i henne kanske 20 min vissa kvällar och man verkligen ser på honom att han inte vet vad han ska göra med henne.
Tänk er att vi bor i samma lägenhet..han är hemma..men är bara med henne på kvällen.
Vissa kvällar inte alls.

Jag räknar ner till vi ska flytta men samtidigt får jag ju inte glömma att vi har en fin sommar framför oss. Min dotters första

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards