batmanbebis

Alla inlägg den 12 juni 2017

Av batmanbebis - 12 juni 2017 20:32

Letandet efter lägenhet fortsätter.
Fanns inga lediga hos de jag ringde och det börjar bli lite jobbigt nu..än har jag inte panik men de flesta har 3 mån uppsägningstid så för att det ska passa mig med datum av inflyttning borde något finnas nu..

När jag var gravid köpte jag en sån babyvakt eller vad det heter.. För nån månad sen stor E och håller i förpackningen och frågar vad det är..
Nu behöver jag den verkligen..jag får ha tvn på noll volym annars hör jag inte bebis..och balkongen måste vara stängd..
Nä..han vetinte var han la den.
Det där gör mig galen sådär är det med massor av saker.
Gången innan var det ett paket med damsugarpåsar..borta.
Skedar till bebis..borta.
Blir galen! Inte så kul att sitta med noll volym och det blir jätte varmt med dörren stängd..
Vi letar efter den imorgon..sa han..för 5 dar sen.
Och så är vi där igen..maktlöshet..jag vetinte var jag ska leta. Kollade i hyllan och runt men nä..

Idag sov bebis till 07..helt fantastiskt.
Hon vaknar i regel alltid mellan 05-06
Ni på kvällen var hon rätt glad och inte alls gnällig som hon brukar. Så jag gav henne lite smoothie och kokosolja för att se om hon kanske håller sig mätt längre.
Hon somnade direkt efter amningen..älskling!

Åh va jag älskar den människan

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards