batmanbebis

Direktlänk till inlägg 8 april 2017

Finns ingen kärlek kvar

Av batmanbebis - 8 april 2017 10:28

Det är såna här situationer som jag hatar mitt barns pappa.
Igår innan jag la mig sa jag att imorgon får du ta bebis.
Han tog henne måndag morgon senast och vi har sagt att vi ska ta varannan dag.
Nä jag ska vara uppe inatt och söka jobb.

Jag vill inye visa mig spelar för honom..Vill inte visa att jag behöver honom..men jag vädjade.
Snälla Emil. Jag är så trött.
Han svarar. Jag ställer min klocka på nio eller tio och tar henne då.
Men då förlorar allt liksom sin funktion.
När jag går upp med bebis så är det guld värt att direkt få gå och lägga sig igen..ett tag..innan hon behöver ammas.

Nä jag orkar inte.
Visst är det fint att ens ha det som alternativ.
Nä..jag orkar inte ta min dotter så då gör jag inte det...
Så kan ju jag inte göra.
Så jag gick upp med min ängel..halv sex.
Kl åtta vilade hon lite ..i 45 min.
Så 45 min fick jag vila.

Klockan blev 9.45 och jag ammade henne så hon skulle vara mätt och jag få sova.
10.00 ringer hans klocka...som han stänger av..och somnar om.

Jag blir inte ens arg.
Jag orkar inte.
Ögonen svider och jag fryser.
Så otroligt egoistisk. Han vet hur trött jag är..att han ska ta sin dotter.
Men somnar om.
Bebis somnade igen på soffan men jag vill lägga mig bekvämt i sängen o slappa av..sova bekvämt...

Jag är så otroligt jävla ledsen.
Hellst vill jag inte be honom alls.
Ska man behöva be någon ta sin dotter?

Min älskade dotter...för dig gör jag allt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards