batmanbebis

Direktlänk till inlägg 14 februari 2016

HAPPY happy Happy.

Av batmanbebis - 14 februari 2016 11:27

Åh vilken god mat jag har gjort i helgen.

I fredags gjorde jag lövbiffrullader.

Jag tog creme fraise, blandade i vitlökssalt, chiliflakes och rev ned ingefära.

Sen hade jag det i lövbiffen och rullade ihop, stekte i stekpannan tills det fått färg.

Hällde över grädde och hade i ädelost..MUMS!


Igår gjorde jag kyckling med kokosgrädde och grönsaker:)


Hade glömt att jag var bjuden på spelkväll, så när jag fick förfrågan vid tvåtiden på dagen så blev det, ahaaa!

Övningskörde igår!!
E satt med i baksätet för första gången, han var imponerad och trodde faktiskt inte jag skulle köra så bra.

Fick tillomed beröm av PAPPA, han sa att det gick riktigt bra, WOHO!

Jag längtar SÅÅÅ till körkort, älskar verkligen att köra bil.


Kvällen gick och jag tycker det är viktigt att jag äter innan jag åker iväg, vilket gör att jag blev sen till spelkvällen.

Men det är viktigt för mig att äta, speciellt när jag äter LCHF. Kan inte gå iväg hungrig, då kommer jag att äta fel.


Hann spela lite innan vi drog ut till vårat stammiställe, det var riktigt kul igår och jag var på gott humör.

Komiskt hur folk ofta ska påpeka att jag inte dricker, gänget igår bara"shit är du fortfarande nykter"

Japp

Det är liksom inga problem med mig, ,däremot så krävs det mer av mitt humör och stämningen för att det ska bli kul utan alkohol.


Men jag röjde på som alla andra som drack, och spenderade 60 kr på tre cola zero.


Skulle gå och min kompis började prata med mig utanför, hon är en sån som i princip aldrig öppnar sig, men igår gjorde hon det.

Hon berättade om sin flickvän, och att hon jämt är så arg, inte ger henne nån uppskattning osv.

Det var så "Lustigt", för när hon berättade om deras relation var det lite som att höra min och min pojkväns.

Hon stod och berättade att hon var lugn, vill ha bekräftelse, har långt tålamod..hon är precis som E!

Och jag är som hennes partner.


Jag försökte stötta henne och säga att det ÄR inte okej att bete sig som ett as, fast jag är ett själv ibland.


När dom blev tillsammans så hade hennes partner sagt"om du e för snäll kommer jag att köra över dig"
EXAKT så sa ju jag till E när vi träffades.

Shit det var rätt läskigt, jag visste att hennes partner är hård och lite kall men detta var ju väldigt likt.


Tyvärr skulle min buss snart gå och jag blev tvungen att gå, men hann iaf prata i en kvart och jag var glad att hon öppnade sig.

Varje historia har ju två sidor och jag skulle vilja höra partnerns version, vad det gör att hon är så sur och kall.

A och O i detta är ju att man måste vara medveten om hur man beter sig, är man inte det utan börjar gå till försvar så är det skitsvårt att jobba med ett beteende.



Idag har jag beräknad mens enligt menskollen.

Enligt NC har jag mens imorgon så vi får vänta och se helt enkelt:)

Som alltid.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards