batmanbebis

Alla inlägg den 17 februari 2016

Av batmanbebis - 17 februari 2016 20:07

Och plötsligt beställde jag två graviditetstest från gravidkollen.se

ALLTSÅ.

Det borde jag inte gjort, det är ju inget, alltså..ta inte ut något i förskott.

Varför skulle jag beställa?
Jo, för att då betalade jag 158 kr istället för 189 kr i butik, men vafan 189 kr när det väl är dags är väl inget.? Kanske bättre?

Åh, att få hem dom gör mig ju bara stressad.

Kanske kan jag be E gömma dom?



Av batmanbebis - 17 februari 2016 18:36

Det är så himla lätt att bli beroende av att fixa naglarna.

Jag har i princip hela mitt liv haft nagellack, men det började bli jobbigt att måla så ofta, det blev avskalat och fult.

Fixade naglarna och dom blir ju verkligen stenhårda, långa och snygga.

Höll nog på i två år, på salong.

Men nu kände jag att jag fick nog, så i måndags gick jag in på salongen och bad dom ta bort mitt nagellack som jag la dit i december.

Man måste ta bort det med en elektrisk fil.

Naglarna är verkligen mjuka nu.

Köpte detta nagellack, som jag hört mycket gott om.


 


Isadora har ett lack som heter SUGAR CRUSH, och det finns också som heter bara SUGAR.

Så jag målade på det igår, köpte en rosa nyans, och det verkar hålla riktigt bra, så det kan jag rekomendera!


Imorgon ska E på anställningsintervju, åhh hoppas det går bra.

Han är så trevlig och social så där har han verkligen inga problem alls.

Han har dock rakat huvud och skägg så jag hoppas inte dom tycker han ser "för hård ut", haha


Han är förväntansfull och superglad:)


HOPPAS!!

Av batmanbebis - 17 februari 2016 18:29

Ingen mens.

Ömma bröst och molvärk.

Jag har aldrig haft ömma bröst mer än 2 dagar, är nu inne på dag 4.

Räknar från senaste mensen första dag så är jag nu på dag 27.

Som tur är har jag länge haft mensappen, så där kan man kolla historik. Jag har lagt in i över ett år, och ser att jag tre gånger haft 29 dagars cykel.

Så om två dagar är det 29 dagar sen jag hade mens.

Om tre dagar borde det vara konstigt om den inte kommer?


Jag räknar dagar, bläddrar bakåt, "hur var det i oktober nu då, när jag hade 29 dagar, juste då hade jag mellanblödningar"


Går in på natural cycles appen, och där står det OSÄKER. Inte fertil, inte icke fertil.

Jag har tempat för kort tid för att den ska känna mig genom tempen ännu.


Jag är livrädd för att hoppas så jag vill inte ens skriva om det.

Just nu fokuserar jag bara på hur konstigt allt är, oj va konstigt.


27

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards