batmanbebis

Direktlänk till inlägg 10 januari 2016

När en kvinna tro sig vara guds gåva

Av batmanbebis - 10 januari 2016 14:30

Igår kliver en tjej in på krogen, hon ser bra ut och jag vet vem hon är.

Och det var något som jag iakktog större delen av kvällen(man ser mycket när man är nykter)

Vid baren var det väldigt trångt, hon skulle prompt ta den vägen hela tiden, så folk fick ställa sig upp varje gång.

Fanns många andra vägar att ta, och hon satt inte still en sekund.

Så kommer hon och ska gå förbi men väljer då att klättra över en man, hon får ta ett så passt stort kliv så att mannen automatiskt typ tar hennes ben så hon inte ska ramla.

Hon blir då hysterisk och gormar att han har tafsat.

Och hon ger sig inte, hon går till de närmaste borden och bara "såg du vad han gjorde"?

Mannen såg helt chockad ut och skämdes, hans kompisar blev förbannade.


Hon började bli riktigt full och folk störde sig på henne.

Nån gubbe på 70+ gick fram och sa att hon kanske borde sätta sig ner, då hon vinglade runt rätt mycket.

Då blev hon galen och kallade honom äckelgubbe och skulle slå honom.

Alltid detta "jag ska slåss"


Sen en annan jävligt sjuk grej.

Hon satte sig i en killes knä och typ åmade sig och grejade, ägaren kände killen så han började as garva, och killens kompis också.

Men jag tänkte.

Som kille så är det typ inte okej att bli generad, eller stött, för då är man töntig.

Varför tror hon att det är okej att åma sig sådär på en främmande människa, och skämma ut honom?


OJOJOJ om det hade varit tvärtom.

En man som stått och gjort sexuella rörelser i en kvinnas knä.

Varför är det ens kul?
Mannen log sådär halvdant medans hans polare asgarvade.

Tjejen ba garvade och putade med rumpan så halva rumpan syndes under hennes kjol.


Om jag hade betett mig så hade jag aldrig vågat sätta min fot på den krogen igen, fyfan för att skämma ut sig så...


Aja, annars så är idag en pissdag ...

 
 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

11 januari 2016 19:10


Meen hahah jag tackar för ett bra underhållande Blogginlägg som du bjudit på här :-) hihi

Fy på henne men hon mår nog inte så bra du vet och fick sig nog inget Knull den kvällen på grund av sitt beteende lr vad tror du då ??!!

Någon borde ju slängt ut henne därifrån !!!! :-) men men

// Med vänlig hälsning Isabelle //

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

batmanbebis

13 januari 2016 18:36

Jag vet inte om man knullar sällan och det är därför man beter sig sådär.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards