batmanbebis

Alla inlägg den 13 januari 2016

Av batmanbebis - 13 januari 2016 18:39

Igår åkte jag på stängning på jobbet.

Vid fem tiden fick jag super ont i halsen, fick jätte ont när jag svalde och det gjorde ont när jag pratade.

Inte så kul att jobba en timme till då, pust.

Var helt säker på att nu skulle jag bli sjuk, var varm också och säkerligen febrig.

Åkte hemåt och käkade mat, fylld paprika...MUMS

Så försvann det onda, helt.

Inatt kände jag att det kom tillbaka, men var borta imorse......konstigt.


Idag åkte jag till mödravården.

Det var ju SÅDÄR kul att sitta i ett väntrum med gravida kvinnor och fullt med bilder på bäbisar.

MEN, struntsamma, jag var där för en viktig sak.

Så nu har jag gjort mitt första cellprov!!


Om sex veckor får jag svar, hoppas det verkligen ser bra ut.


Och jag har räknat hel fel på det där med BMI

Jag är fan säker på att jag var 166 cm lång, minns att jag var 165 jätte länge.

Men fick bekräftat idag av sjukhuset att jag är 164 cm lång

Så de 8 kg jag trodde att jag behövde gå ner...blev nu 10 kg...Känns ju inte sådär jätte kul måste jag säga.

MEN, om man ser det såhär.

de 13e november så var det 18 kg.


Så det är bara att kämpa på med vikten helt enkelt.


Och jag är verkligen trött på snön och kylan, och det ska bli kallare......igen

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards