batmanbebis

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2015

Måndagen , sista augusti

Av batmanbebis - 31 augusti 2015 19:58

Nu är sommaren officiellt slut då.

Jag har badat utomhus EN gång, haha vilken sommar.


Så var det dags för jobb, idag var barnen inte så himla bra på att lyssna,måndags humör kanske:)
Jag har insett att två av eleverna har väldigt svårt att koncentrera sig vid maten så jag ska försöka se om hörselskydd vore något för dom.

Mensen ska komma idag men den har inte kommit, det har blödigt typ lite? Men ingen mens.

Känner molvärk så den är såklart på G.

Fick en depp idag när jag såg att det var lite rött på pappret.

Mötte upp E efter jobbet och jag sa att jag kände mig nere...Han kramade om mig.

Jag frågade om han visste varför.

Såklart jag vet älskling, det är om barn ellerhur, jag vet och ser mer än du tror.

Kändes faktiskt bra att han visste, att han vet att det betyder mycket förmig.

Förut visste han nog inte, men nu har han nog mer insett hur ont det gör för mig.


Vi pratade lite om vi ska göra en ny iseminering.

Jag ringde ju gyn här i närheten. Men dom har väntetid på 3-4 veckor, så med dom kan jag inte tajma in efter mens.

Så jag får göra den långa resan som innan, det får det väl vara värt?


E sa iaf absolut, så jag mailade sophia hemmet och frågade om det var som förut, att jag bara behöver maila så får jag en tid.


Tänkte passa på nu i september och oktober, då jag dessutom har frikort!


För nu har jag ju köpt tre insemineringstillfällen, så då ska dom väl användas också?


I ett forum jag är med i så skrev en tjej att hon fått insemination gratis, varför ska det vara så olika tro?


Känner mig iaf sjukt ledsen, jag kämpar verkligen och försöker.


När är det vår tur?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards