batmanbebis

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2015

Kung markatta

Av batmanbebis - 29 augusti 2015 15:19

Har länge använt kokosolja då det är så jävla bra, för många olika saker.

Köpt märket cocosa men faktiskt mest använt det utvärtes. Tycker att smaken har varit så oljig så jag har undvikigt det

Köpte ju kung markattas här i dagarna och nu tar jag en sked varje morgon, magen lever om lite nu i början men man vänjer sig

Ska nog köra igång oilpulling igen, körde ju förut med annan olja men ska fan börja nu igen, speciellt efter senaste tandläkarbesöket.


Fan jag tycker verkligen att min skelning blivit värre och det irriterar och oroar mig.

Har ju alltid skelat lite men nu känner jag mig ofta trött i det vänstra ögat, och nu när jag ska börja övningsköra så funderar jag ju självklart på om det kommer påverka min körning.

Om jag gör "övningar " med ögonen, kolla på fingret och ta det mot näsan osv så känns ögonen bättre.


Mens om tre dagar, känner att den är på gång. Har inte tänkt på mensen under hela sommaren, har lagt barnagörandet helt på hyllan.

Men nu funderar jag inte ens, tre dagar och jag känner att den är på G.


Nej om man ska ta och glo på film?
E kommer senare idag:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards