batmanbebis

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2015

Yääh, tog sista platserna!

Av batmanbebis - 12 augusti 2015 19:09

Idag är jag tjock.

Igår var jag förmodligen också tjock, men känns extra stor idag...ingen trevlig känsla.

Idag fick jag ett ryck och bestämde mig för att måla toaletten på jobbet.

Får ryck ibland och...ibland blir det bra.

Det var inte speciellt lätt, jag har aldrig förr målat.

Maskeringstejpen var ju hemsk, hade stora problem med att sätta den rak.

Det var trångt och ingen luft och jag kände hur jag svettades....vilket jag hatar.

Men jag gav mig fan på att måla, trots att det inte blev perfekt.


Sen drog jag och hämtade ut mina nya glasögon.

Oj vilken skillnad, såg hela specsavers suddigt, haha

Hasade mig fram igenom centrum, kändes som golvet svävade.


Nu på kvällen bokade jag en handledarkurs för mig och pappa.

Det var sån tur, jag bokade de två sista platserna!

Det var även de billigaste stället i stockholm, 100 kr billigare:)
Så 29e e det dags, tidigt på morgonen, hah gäsp.


Sen är det bara att börja övningsköra.

Sen antar jag att man när man känner sig trygg ska boka in körlektioner för o "kolla"

10 lektioner ligger på 5000.

Sen är det riskettan och halkbanan, som går på typ 3500

Och då har jag inte ens räknat med uppkörningen, som man kanske måste göra flera gånger.

Så slutsumman ligger på MINST 11000.

Hur fan har folk råd med detta redan när dom är 18?


Jag har pengar, och jag kommer ju övningsköra nu i MINST 6 månader tror jag, så då hinner jag spara lite mer.

Sen kommer de stora summorna.

Det ska tydligen spela en stor roll var man kör upp också, vissa godkänner oftare än andra.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards