batmanbebis

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2015

HAH, inte normalt beteende!

Av batmanbebis - 8 augusti 2015 02:15

Jag tycker verkligen om min bästis.

Han säller alltid upp, är rolig och vill mig väl.

Men JISSES ibland är han...helt otrolig.


Han och en kompis träffar tvä tjejer på krogen.

Den ena tjejen, som har kille, tar min bästis med sig hem.

Tjejen kommer hem till honom och hon säger att hon vill se film

Okej tänker min polre(som absolut tror att han ska få ligga).

Och nu det rubbade.

Hon pratar om sin kille om hur mycket hon älskar honom, men han tror FORTFARANDE att han ska få ligga.

Han tittar på TRE filmer med henne, när klockan är halv sju på morgonen så inser han att han inte kommer få ligga så han går och lägger sig några timmar, vaknar och säger att han ska iväg och skickar hem henne.


Alltså hur blind får man vara?
Man märker väl om någon är intresserad?
På hur hon pratar rör sig, rör HONOM, osv.

Men nej, han fattar inget utan tittar på tre filmer med en människa som han mött på krogen.


Sen kan jag ju tycka hon är rätt knäpp också.

För ärligt....tjejer följer fan inte med killar hem från krogen om man är gift?
Eller för att se film?


Sen idag var vi på en ny krog inne i stan.

Billig öl och trevligt sällskap med nya och gamla vänner.

Han sitter och upprepar "wow va många tjejer, ojoj shit ohh oj va många"

Man bara, ja absolut, det finns många tjejer här.

Men han säger det igen och igen, sen ler han sådär fånigt.

Alltså JAG VETINTE varför jag bryr mig så mycket, jag tycker bara det e så stört.

Ett tag var han typ inte kontaktbar för att han satt och glodde på tjejer.

Jag sa "om rakade män med skägg fyllde hela denna krog så skulle jag fan inte sitta som dig"

Nää men du är tjej, säger han

EH JA?!

Men jag har aldrig nånsin varit på krogen med nån kille som sitter sådär.

Han är 32 år och sitter och upprepar, oj, herregud.


Äh, han får göra som han vill, och det drabbar inte mig. Blir bara störd på att han ursäktar det som"äh såhär är killar".


Känner ni nån som sitter och kommenterar sådär?

 
 
Ingen bild

anna

8 augusti 2015 10:15

Jag var på krogen en gång och träffade en kille som jag "klickade" med. Jag hann nog bli lite intresserad (och han verkade intresserad tillbaka), han tog tom mitt telefonummer, men efter typ hela kvällen gått så sa han i förbifarten att han hade en tjej. Och då tappade jag väl intresset. Men dagen efter ringde han i alla fall och frågade om jag ville ta en fika... med han och hans tjej. Jag blev lite obekväm och tackade nej. Han ville kanske bara bli kompis men det kändes så dumt.... :)

batmanbebis

8 augusti 2015 14:55

haha ja det var lite ..unikt..kul med nya vänner kanske men såna finner man nog inte direkt på krogen:)

 
Tuula

Tuula

8 augusti 2015 10:16

Jag var ute på krogen igår också, och där satt faktiskt jag och spanade lite på folket. Likaså min vän, men vi ojade oss inte över antalet människor där inne för vi ville umgås - inte spana och ragga runt på folk.

Man får väl för fan välja tillfälle för sånt?

http://midnightpoison.bloggplatsen.se

batmanbebis

8 augusti 2015 14:56

han gör så jämt..alltså...jämt
okej om man bara säger"hon var snygg" men han gör typ..läten...hahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards