batmanbebis

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2015

Efter 30 får jag gå på bröllop:)

Av batmanbebis - 5 augusti 2015 13:24

Tidigare i år så fick jag en ny bekant.

Har fått flera nya bekanta som jag nu umgås rätt intensivt med.

Hur som, så bjöd hon mig på middag tillsammans med flera andra.

Hon frågade om jag ville vara toastmadam på hennes bröllop.

Jag måste säga att det kändes extremt konstigt, eftersom jag inte känner henne..Har träffat hennes barn och man EN gång?!

Men jag tackade jag, med allt va det innebär.

Så augusti 2016 är det dags!


Månaderna gick......

Min kusin gick ut med att han och hans sambo ska gifta sig.

Tror att dom sa att det är dags maj 2016.


Sen häromdagen grillar vi lite tillsammans med nya bekanta.

Då berättar min kompis att hon börjat träffa sitt X igen.

Hon sa att "dom hör liksom ihop".

Jag har ingenaning om vem han är eller något..

Men ja, nu ska dom gifta sig.

Han bor nu i Grekland, dit hon har planerat sen länge att hon ska på semester

Men nu berättade hon att hon ska stanna där i tre månader istället.

Deras giftemål blir inte förrän 2017 eftersom hon är kompis med hon som gifter sig 2016 så blev det lite kaos med två bröllop(hon ska fixa maten och cateringen på det bröllopet)


Hon berättade att det ska ske utomlands.

Och att hon ville att jag, tillsammans med tre tjejer till ska stå på scen o göra en grej i typ 40 min.

Också skit kul såklart!


Ja , massor hinner ju hända på två år såklart.....så vem vet.


Jag tycker det bara är lite ballt,jag har ju aldrig varit på bröllop  vuxen ålder.

Kusinens bröllop ska förståss bli speciellt, eftersom det är inom familjen, jag tror det var typ min syster som gifte sig sist...Och det var ju inte ens i kyrka eller stort alls..tror det var typ 2001.



Första bröllopet kommer jag ju"jobba", det är rockabilly inspererat och ja kommer typ inte känna någon.

Kusinens bröllop, ja du..Dom har varit tillsammans i lite över ett år bara, men jag tror hon är mycket för att det ska se perfekt ut och vara fint.


Det är ju tänk att min pojkvän såklart ska följa med också men han demostrerade direkt till kusinens bröllop med kostym, ahahaha.,,rockabilly är nog mer hans grej.


Min syster ba..."du kanske är gravid på hennes bröllop när du ska va toastmadam"

Fan jag hatar när hon säger sådär, men ändå är det ju fint på något sätt.


Nu har iallafall alla ungar ploppat ut på facebook.

Det var ju väldigt många som kom nu under dessa månader

En bekant kom ut och sa att hon var gravid igår iof, men det är ingen jag umgås med.


Ahh, mycke tankar.....som vanligt;)

 
 
Stamp-E

Stamp-E

8 augusti 2015 12:03

hehe det ultimata tecknet på att ni "bara" är polare.. du är hans snubbe liksom.... så han snackar till dig så som han hade hängt med sina kill-polare... o det är ju ändå skönt på ett sätt, att han liksom inte hela tiden verkar ha i baktankarna att han vill in i dina trosor....

http://stamp-e.bloggplatsen.se

batmanbebis

8 augusti 2015 14:55

ja men ibland får jag liksom säga"jag är inte din killpolare"..och jag tycker bara det e störande med nån som sitter och åmar sig, haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards