batmanbebis

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2015

Segt

Av batmanbebis - 5 augusti 2015 13:11

Vad hände med mina fyra veckors semeter?

Jisses va fort allt har gått, och det känns faktiskt som att jag inte har gjort något.

Inatt har E mått dåligt så han har knappt sovit.

Han petade på mig vid nio och sa att han skulle ut och ta en promenad, han sa också att han gjort iordning frukost till mig som stod i kylen:)

Jag kravlade mig upp vid halv elva, jätte trött.

E kom hem dyngsur från promenaden, det hade börjat ösregna.

Nu verkar det dock som att himelen är rätt ljus skulle ju bli jätte dåligt väder idag?


Jag sa att han borde gå och lägga sig och vila då han inte fått mer än två timmars sömn.

Få se om jag får upp honom sen, haha, han är ju inte den lättaste att få upp.

Men jag är också trött...måste bli bättre på att ta mina vitaminer.


Fan, sista semesterveckan.

Man har ju ångest varje gång man ska börja jobba igen.

Men man är på jobbet två dar sen är allt som vanligt igen...

Första dagen är alltid seg, då sitter vi i matsalen och har planering och möte.

Jag ska jobba med en HELT ny människa, så det känns såklart kul men också pirrigt.

Har ju jobbat med samma männniska så länge.

Nya barn, nya kollegor.

Men jobbigast blir nog att inte få komma hem till sin pojkvän på kvällen, jag har verkligen varit bortskämd med att maten är klar när man kommer hem.


Och jag tror väl att allt det här med "barnverkstan" kommer att väckas igen när man är runt barn.


Men nästa år ska jag fanimej åka utomlands, är så härligt att ha något att se fram emot

Förra året hade jag så tur så jag var ju iväg till Turkiet både i april och agusti.


Men jag tror man får se det goda i den här sommaren också.

Vädret har ju varit hemskt så man har ju inte haft de bästa förutsättningarna.

Men jag har umgåtts en heldel med vänner iaf:)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards