batmanbebis

Direktlänk till inlägg 18 juni 2015

Ögonen går i kors

Av batmanbebis - 18 juni 2015 21:13

Älskar den här känslan som infinner sig nu.

Känslan av att vara trött och veta att klockan inte ringer imorgon, wiie!

Regnet verkligen öser ner och jag blev lite bloggsugen ibland.

Jag tror skrivandet har hjälpt mig mycket i mina stunder, att skriva ner vad man känner och eventuella beslut man ska tas gör det ibland bättre än att tänka allt i huvudet.


Efter soppan popade jag popcorn med ostkrydda och drack ett glas vatten, mums.

Men kännner mig sugen på ännu mer, så ska nog ta en knäckemacka med ost och gurka.

Haha dagarna innan mens står hunger och närhet på schemat.oftast

Ibland har jag nog PMS.


Kollade upp när mensen kommer i augusti och det är ju verkligen en månad jag inte bör vara borta, ny kollega, nya rutiner , nya barn...Åh:(

FAN ska det vara stängt i juli för, en hel jävla månad för att dom ska ha semester, kan dom inte turas om:S


Har funderat lite på att strunta i insemineringen och prova hemma.

Isåfall borde jag ju ta tabletterna som sist, kunna gå till valfri gyn, ta sprutan och sen ..kör vi...utan att använda insemineringen..

Är ju såklart ett jävla bekymmer nu när vi inte bor ihop också, men då får man väl se till att tajma in så att han är här då..Kanske ska maila dom och se vad dom tycker.

Är ju så jävla många besök också, kan ju tycka att jag bör kunna besöka valfri gyn innan insemineringen, en "vanlig" gyn borde väl också kunna se om äggblåsan är i passande storlek?


Tänker också på när E ska komma hit.

Vill ju absolut att han ska känna efter vad han lever för liv först

Men just nu är det nog mest som att hälsa på mamma, lite glid och lyssna på deras problem

Sen kommer vardagen med matlagning, snus och ja....saknaden av mig?


Jag känner mig rätt ensam i detta och känns otroligt jobbigt att min semester kommer ske och han kommer inte vara här.

Min lägenhet är så äckligt varm på sommaren så jag kommer nog behöva ge mig ut...ensam..kanske tillfällen att läsa mer som jag försöker göra redan nu.


Min kompis och jag har iaf pratat om att bada, vi köpte varsina solstolar förra sommaren:)

En av alla gånger han och jag var och badade..utan E, för han sov.

Så vad är egentligen skillnaden nu?



Tja detta är väl en del av reparationen. Jag känner mig ensammast i världen och som att han inte bryr sig

Och han är på mini semester hos sin mamma och blir väl bortskämd med hemlagad mat.

Men ja, verkligheten kommer väl ikapp honom förr eller senare.

Varken han eller hans mamma har ju pengar nog att försörja sig själva ens så dom kan inte ge honom pengar.


Nej juste, en knäckemacka var det ja!


Böjade läsa den där boken som jag bloggade om, den är verkligen speciell och är mer som en fakta bok som jag kan tänka mig att man läser på psykologi linjen så jag byter nog ut den mot någon annan.

Jag måste ha en lättsam bok inte en med massa krångliga ord och fakta.


Glad midsommar på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards