batmanbebis

Alla inlägg den 16 juni 2015

Av batmanbebis - 16 juni 2015 16:43

Jag var på bibblan igår och tänkte låna boken, kvinnor som älskar för mycket.

Den var utlånad, 2013!
Hur fan fungerar det där egentligen, kan man bara sno en bok och sen låta det vara?
Visst man får räkningar men borde inte en sån räkning gå till kronofogden, eller?

Nästa bok jag ville ha om medberoende skulle varit återlämnad i april.


Hittade tre andra böcker, som jag inte minns titlarna på, men jag återkommer!


Slutade tre idag och inser att vi har ju en liten after work idag klockan 18.

Är super trött och var ju på AW i fredags, fast med ett annat gäng.

Men absolut ska jag gå, gör ju aldrig något på vardagarna.


ÄCKELVARNING!:

*
*
*
Jag har ju haft ont på vänster sida ett tag, insåg att jag inte gjort nummet två på toaletten sen lördags så idag när jag gjorde det så försvann smärtan, hahaha fan konstig kropp man har.

Nej, så äckligt var det inte va?


Nu ska jag se om jag kan googla fram menyn på stället vi ska till så jag kan spana in vad jag vill äta, är faktiskt sugen på fisk eller räksallad...mums!


Den 1a april ska det bli lagligt för ensamstående kvinnor att insemineras , tror att jag har förstått det rätt.

Det är ju as bra, för om det skulle skita sig mellan mig och E så är det ju det jag ska satsa på!

Det var det jag planerade att satsa på för 3 år sedan innan jag träffade E

Jag var redo

Sen väntade jag tre år för att vår relation skulle utvecklas osv

Så för er som skriver att jag och E borde ordna vår relation innan vi har barn så ska jag vara helt ärlig nu


Jag har inte tid.

Jag har inte tid att vänta på E, och ska jag göra slut för att sen dejta en ny kille i 2-3 år

Åren går och jag har svårt att bli gravid, jag har ingen tid kvar snart!

Så det är en anonym donator eller E och då tycker iaf jag att planen med E är vettigare.

E är inte våldsam eller elak vilket är tendenser som jag aldrig skulle tillåta.


Låter ju ganska lessamt inser jag nu när jag skriver.

Förtjänar jag inte det bästa?
Jo absolut.

Men jag känner mig enormt stressad.


Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards