batmanbebis

Direktlänk till inlägg 3 juni 2015

Macke, ring åklagaren

Av batmanbebis - 3 juni 2015 20:35

Alltså undra hur resten av Sverige ser på Stockholmare när dom ser serien Tunnelbanan på kanal 5.

Fylla och pinsamheter kostar massor med pengar och resurser.

Till er som inte vet, vi är inte sådär...inte alla:P


Själv så är jag ogärna inne i stan öht, och inte på kvällarna. Folk är så jävla stressade och jag hatar fylla.


Nu är det en kille som väktarna  tagit och han vrålar till sin polare Macke att han ska ringa åklagaren.

Detta är rätt vanligt faktiskt, att människor som blir tagna låtsass att dom är mer än vad dom är.

Ofta är pappa polis eller advokat och dom"vet sina rättigheter"


Egentligen är dom bara skitungar, precis som alla andra.

Polis och väktare har fan bättre saker för sig än att ta hand om fulla pinsamma människor som pissar inomhus och skriker på bussar.



 
 
Grön

Grön

3 juni 2015 20:52

Ring åklagaren...? Inte advokaten? ^^

http://gronsjal.bloggplatsen.se

batmanbebis

4 juni 2015 17:45

haha ingen aning, du får fråga han som ylade;)

 
Mia

Mia

3 juni 2015 20:52

Jag och vill skriva lite om mina tankar i den stora världen och och leva ett annorlunda liv och vara annorlunda!
Hoppas på många läsare som vill följs och följa mig i både vått och torrt! Hoppas att ni dela och sprida min blogg vidare m.m

I både glädje och sorg, jag är en lipsill för det minsta lilla egentligen så får vi ser hur det går att blogga här. Har haft ett hård liv!



/ miamiamia.bloggplatsen.se

/mia2@home.se

http://www.miamiamia.bloggplatsen.se

batmanbebis

4 juni 2015 17:47

Jag skulle uppskatta om du kommenterade min blogg istället för att skriva om din egna. Detta är tredje gången du skriver till mig. Läs gärna vad jag skriver och ha en åsikt om det:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards