batmanbebis

Direktlänk till inlägg 7 april 2015

17 dagar och blod

Av batmanbebis - 7 april 2015 17:53

Nu har jag sagt hejdå till min pojkvän.

Det började redan igår att jag satt tätt tätt bredvid honom i soffan.

Träffades i centrum efter mitt jobb och sa hejdå.

Är ju as töntigt självklart, men också inget jag skäms för...Jag blev och är jätte ledsen.

Han möter mig och vet hur ledsen jag är, han säger att det kommer att gå fort och att han har diskat hemma.

Det är det jag älskar med honom

Han hjälper mig ALLTID att se saker positivt.

Det kommer att gå jätte snabbt älskling, och så ringer vi varandra på kvällarna och säger godnatt.


Nu när jag kom hem så hade jag ingenaning om vad jag skulle äta.

Är bortskämd med att han lagar mat nästan jämt och att äta själv känns plötsligt tråkigt.

Fast jag gjorde det jämt flera år innan jag träffade honom:p


Jag är så jävla glad för att han ska få åka iväg.

Det tar ju på psyket att bara sitta och söka jobb, sitta här i min lägenhet och stirra in i väggen, inget att umgås med, han känner ju typ ingen här.

Sen kommer jag hem och är oftast helt slut och socialt utmattad.

Samma sak varje dag.

I småland kommer han få känna sig nyttig, jobba och faktiskt känna sig trött av JOBB.

Få komma ifrån Stockholm och komma till lugnet.

Men det är nyttigt att sakna, men jobbigt.



Och idag var det ju konstigt, vaknade imorse och hade blödigt på lakanet lite.

Jahapp nu kommer dessa småblödningar som jag numer alltid har 2-3 dagar före mens.

Men icke.

Sån ENORM ensvärk kom sedan på jobbet, och det är inte lätt att jobba i barngrupp med extrem mensvärk.

Tog alvedon klockan 10.00...11.30 hade den fortfarande inte hjälpt...huua!

Jag får aldrig nånsin mensvärk när småblödningarna kommer så detta måste vara riktiga mensen.

Tog en till alvedon

Äntligen la sig värken strax före tolv, huua, kände mig helt slut.

Men ändå inte mycket blod.

Fan va min kropp förvirrar mig

DESSUTOM är mensen FEM dagar tidig.

Det betyder att den här menscykeln är extremt kort.

Och det är såklart inte bra då kroppen behöver dagarna för att bygga upp så att sperman fastnar lättare.

SUCK!

Fem dagar tidig , ingen mellanblödning och extrem smärta....Och ingen ägglossning denna månad.

Ja hoppas fan att nästa blir bättre.

Tänk om jag inte har någon ägglossning nästa mens heller?


#men #ägglossning #relation #semester #stark #sakna #mens #värk #jobba #påsklov #vårtur

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards