batmanbebis

Direktlänk till inlägg 5 april 2015

Skjut mig

Av batmanbebis - 5 april 2015 13:27

När plötsligt deppen rinner över en så känner man sig så maktlös.

Allas jävla perfektion på facebook och dyl driver mig till vansinne ibland.

Men jag förstår väl jag med att man såklart hellre delar med sig av den perfekta påsklunchen än sin bitterhet.

Men vissa dagar är det bara jobbigt att få lycka upp i ansiktet.

Känner mig varm och tom.

Ligger i soffan och E kommer in och frågar om jag vill ha en kram.

Jag svarar att jag vill bli skjuten
Ja precis, så mogen är jag.


Nu kan deppen verkligen handla om vad som.

Att kryssningen inte blev så JEHU som jag trodde.

Att helgen går för fort.

Att jag är uttråkad.

Att jag håller på att bli sjuk, aj i halsen.

Jag brukar inte alltid gräva i varför jag känner mig depp, utan brukar försöka behandla känslan.

Men jag känner mig så orkeslös.

Vaknade vid nio och nu är jag så himla trött så jag skulle behöva sova en timme.

Min trötthet tyder ju på depp eller brist av någonting.


Känner mig misslyckad.

Tjock och ensam.

Känner mig ensam som fan faktiskt.

E åker till Småland om några dagar, han ska hjälpa en i familjen och förhoppningsvis tjäna lite pengar.

Jag kommer att sakna ihjäl mig.

Men det är inget jag känner nu, nu är jag hård och kall och säger att det ska bli jätte skönt.

Men hans famn är fantastisk efter en jobbig dag på jobbet.

Maten står på bordet i princip varje dag när jag kommer hem

Man blir bortskämd.

Tillbaka till jobbet på tisdag, då är det så jävla fullt upp så man hinner inte tänka, reflektera eller må dåligt.


Det är ju så jävla mycket som händer i mitt liv helatiden!!

Alkohol, övervikt, jobbet, bostad, kaos hemma, brist på träning, vänskap och längtan efter barn.

Borde beta av en sak i taget bara men detta är ju något som jag jobbat med  många år.

I många år har jag blivit depp hit och dit, gått i terapi och försökt ta tag i mig själv.

Jag är nu 30 år och har kommit jätte långt, men har massor kvar.


E kommer in nu och frågar vad jag vill göra idag

Sova, försvinna och slippa känna.


#känslor #kaos #add #diagnos #depp #vår #relation #trasig #söndag #grå #fight #power #brist #tårar #terapi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards