batmanbebis

Direktlänk till inlägg 23 juni 2014

Misshandeln av min kropp

Av batmanbebis - 23 juni 2014 20:11

Stackars min kropp.

Jag har gjort den så jävla illa.

Jag började med p piller när jag var femton.

Var dödskär i Mikael och livet lekte.

Dagarna gick ut på att ha sex, se film och att äta.

En dag skulle vi på fest, jag la mjukisbrallorna åt sidan och skulle ta på mig lite finare.

Allt var för smått.

Jag hade gått upp 30 kg.

Åren gick och jag började straffa min kropp med mat och sex.

Efter Mikael gick mycket bananas, jag började ha sex med olika killar.


Trots att jag var väldigt överviktig så hade jag aldrig problem med att träffa killar.

Hade inte heller speciellt dåligt självförtroende, men otroligt dålig självkänsla.


Det blev en kamp att försöka gå ned i vikt, men det gick inte...Så jag gav fan i det.


Bestämde mig för två år sedan för att göra en GBP.

Jag skulle bli smal.

Ja, så blev ju inte fallet.

Jag gick ned i vikt, men inte tillräckligt, har massa massa kilon kvar.


Det hade ju inte behövt bli såhär, varför har jag den relationen jag har till mat?

Varför har inte min kropp varit viktig?


Nu sitter jag här med en trasig kropp och en önskan om att bli med barn.


Om det inte går, så måste jag gå ned i vikt för att få hjälp med IVF.


Kämpa med vikten, igen.


När jag blir gammal kommer jag kunna säga att jag mer än halva mitt liv kämpat med min vikt, fan va sorligt egentligen?


Kanske bara ska vara nöjd..Det är väl de roliga sakerna man vill minnas.

Det roliga man vågade göra och hur lycklig man är.

Inte alla gånger man hade ångest för vad man ätit och alla dieter man gått igenom, och misslyckats med.


Ibland tänker jag att jag bara borde ha sex varjedag...varjedag i ett år.,,,då borde det fan gå!!


Men det blir ju så jävla mekaniskt, tycker det kan bli mekaniskt om man har det fyra dar i rad liksom...


Tycker om att vänta lite mellan också, då hinner man bli känsligare och lusten ökar.


Ja jag vetinte..

Två till idag på facebook som skrivit och berättar att dom är gravida.oplanerat...hoppsan



Grattis

Censur · Ego
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards