batmanbebis

Direktlänk till inlägg 4 juli 2017

Npf och packa

Av batmanbebis - 4 juli 2017 20:08

När jag ska åka iväg så gillat jag att göra checklistor. Det är tillfredsställande att bocka av och för att komma ihåg.
Nu när jag också packar till bebis så oj vad extra saker. Eftersom jag inte har körkort och är sparsam så tar jag med mig saker medan många andra kanske resonerar..vi köper där.
Tygblöjor tar rätt mycket mer plats än plast dessutom..så senast tog jag med mig båda. Fick inte plats helt enkelt.

Men nu står jag inför en svårare packning. Jag ska packa mitt hem.
Trots att det inte var speciellt längesen jag flyttade..september 2016...så minns jag fan inte hur jag gjorde..
Jag är rätt säker på att E packade mycket eftersom jag var gravid ..och jobbade..
Inte för att jag jag inte kunde packa som gravid men..haha

Men nu står jag här och fattar inte var jag ska börja.. fick ihop en låda..tömde kallax hyllan..syns inte ens att jag packat saker..haha
Och jag vill verkligen börja o tid.
Egentligen så är det sjukt hur lite saker man egentligen använder hemma..
Och bebis blir mer och mer rörlig så snart kommer vi behöva jaga henne och barnsäkra...
Sen måste vi dessutom spackla väggar och då tror jag det e smart att röja undan då..
Suck..så mycket att stå i.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards