batmanbebis

Alla inlägg den 27 juli 2017

Av batmanbebis - 27 juli 2017 21:18

Vi var och kikade på lägenheten.
Ytorna var inte som jag trodde och det kändes jobbigt. Blir lätt att man skapar sig en bild i huvudet före.
Men tror det blir bra.
Är så pepp på att få flytta ..börja om på nytt och kunna vara glad och slappna av.
Vi var nu borta en vecka och kom hem..1å min senare var jag så arg så jag fick stå och andas i köket.
Han har fått lön men vill inte ge mig så mycket pengar som jag ska ha..dvs halva hyran.
Och jag får bara rätta mig efter det..ta det jag får..finns ju inget att göra.
Utan mig vore han hemlös men han behandlar mig som skit när det handlar om pengar.
Så imorgon kommer jag att stänga av internet.
Betalar man inte hyra och alla utgifter så blir det inget internet.
Det drabbar såklart mig också..kommer inte kunna sitta vid internet på 1 månad.
Men har ju mobildata iaf.
Kul att se hans reaktion..han sitter vid datorn flera timmar om han är ledig..

Fortsättning följer

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards