batmanbebis

Direktlänk till inlägg 18 juli 2016

Hur du känner igen en pokémon go:are

Av batmanbebis - 18 juli 2016 20:04

Alltså det är rätt komiskt.

Satt utanför bibblan idag och så kom två olika gäng under 20 min som letade pokémons.

Man ser det för att dom håller i mobilen och typ höjer och sänker den, förmodligen för att mottagningen glappar..Sen står dom stilla så ett tag, och går vidare.

Jag visste inte att det var SÅ uppenbart vilka som kör.

E såg några i femtioårs åldern vid tåget som stod och körde.

Det verkar vara ett roligt och socialt spel, jag är inte så rörlig nu iom foglossningen annars hade jag säkert testat:)


Idag var det dags för aromamassage!
Jag kan inte ligga på mage men det gick helt okej att ligga på sidan, var smidig som en valross dock när jag skulle vända mig till andra sidan.

Men hon som masserar är lugn och proffsig och jag kände mig trygg, bokade en till tid på 50 min i slutet på augusti:)


Sen var det dags för tandläkaren, har verkligen kämpat med tandtråd och skött mig så FAN om det inte skulle göra nån skillnad.

Men det såg bättre ut och besöket gick fort...Vi ses om ett år sa hon!
Shit ett år, då är jag mamma!!


Sen begav mig hemåt, kollade om hyresvärden mailat...nope.

Undrar om dom läst mina mail, och juristen?
Jag ger dom några dagar till sen måste jag väl ringa...igen.

Imorgon är det dags för en tripp till syrran tillsammans med E. SKa tydligen bli kalasväder och jag hoppas på att få BADA!

E hoppas på att få paddla kanot, och på fredag fyller han 30 år:)


Bebisen sparkade massor igår och det var verkligen en härlig och trygg känsla, härligt när det går framåt nu, v 26 redan!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards