batmanbebis

Direktlänk till inlägg 5 maj 2016

Ledig torsdag!

Av batmanbebis - 5 maj 2016 09:35

Igår var jag sådär stormkär i min pojkvän.

Jag är inte det jämt, sådär så det pirrar så det var en härlig känsla.

Intensiv dag på jobbet, vi städade gården med barnen och grillade hamburgare.


Kom hem och jag och E startade grillen och grillade lite, korv och halloumi.

Var mysigt att sitta ute en stund och prata och äta lite grillat.

Sen åkte han till sin mamma, som har bråkat med sin man så hon behövde sällskap..

Lite trisst att han åker nu när jag är ledig och ville göra något.


För ett tag sedan så beställde jag en babybox från babyfroffsen och apoteket, det gick fort och jag fick ett mail om att jag redan kan hämta ut dessa:)

Hade jag vetat att det gått så fort så hade jag nog väntat lite...Apoteket hjärtat läste jag tar åtta veckor.


Idag blir det iallafall att åka iväg till affären och handla något gott till ikväll då det nog blir film och mys med mig själv.

Ska ju inte "unna mig" så jävla mycket då jag måste vara vaksam med vikten, ska inte gå upp så mycket under graviditeten eftersom jag var tjock innan.


Imorgon ska jag nog äntligen få umgås med lite vänner och få sjunga karaoke, det var ett tag sen vi umgicks och det känns härligt att få ses igen:)

Sen på lördag så ska jag på seriemässa, så jävla kul! Dessutom så ställer min kusin ut sina verk, hon är serietecknare

Min syster kommer med tåget hit och vi går dit tillsammans, sen åker vi och kollar på kusinens bebis som föddes i mars.

(där mamman inte bjöd mig på bayshowern för hon trodde jag inte gillade henne)



Sen på kvällen fyller min kompis år, som jag inte pratat med på länge länge.

Han sa en rätt plump sak om min pojkvän vilket jag påtalade för honom, men han bad inte direkt om ursäkt utan var mmer sur på personen som hade berättat detta för mig.

Det är synd, men jag har sagt att det inte var okej och liksom fått ur mig det jag ville.

E är varken glad eller sur men är absolut inte sugen på att träffa min kompis.

Men vi har varit kompisar i många år och han fyller år så jag åker dit och säger grattis:)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards