batmanbebis

Alla inlägg den 29 juni 2015

Av batmanbebis - 29 juni 2015 17:48

Kan vi prata om sex?
Ja precis inlägget handlar om sex och eftersom jag får lite småångest av att det är så många småbarn här så varnar jag nu..

Så..varning.


Inatt hade jag en sexdröm, den var inte detaljrik eller upphetsande, vilket var ganska tråkigt..

Drömde att jag var otrogen.

Drömde att jag hade sex sådär mekaniskt som jag hade förr.

Smög ut medans killen sov, sedan vaknade jag...i verkligheten.


Hur är det egentligen det här med att vara monogam.

Det låter ju jävligt tråkigt, men också tryggt.

Klart jag ibland saknar singel-sexet.

När man skakade av lust och allt var så jävla spännande.

Men också massor av saker jag inte saknar.

Saknar inte känslan av att känna sig smutsig, misslyckad och använd.

Saknar absolut inte känslan av att "dög man nu, kommer vi ses igen"


Hade mycket BDSM sex innan jag träffade E.

Eller mer just dominans och undergivelse.

Försökte lite med E, han var villig att prova men det tog sig inte naturligt för honom att vara dominant så då struntade vi i det.

Jag saknar massor att bli dragen i håret faktiskt.

Nu har jag ju inte sex alls, så nu saknar man allt och drömmer sig iväg.

Saknar ibland det här att ha en KK.

Man åkte dit när man blev sugen, man visste att man skulle ha sex, men ändå var det inte rakt på utan man drog igång nån film ellerså

Man kände inte varandras kroppar så bra så det var väldigt spännande att utforska varandra.


Hur gör man för att sexet ska bli roligare i en relation?

Att se en porrfilm ihop kan vara rätt ballt, om man nu blir upphetsad av sånt.

Eller att göra nåt sexspel där man får uppdrag att göra på sin partner.

Ett annat förslag är att bara ligga och smeka varandra och inte ha så bråttom med just penetrering.


Jag tror iaf att jag är monogam. Skulle aldrig klara av att dela med mig av min partner, att se E ha sex med någon annan...no way!

Att andra kollar på när vi har sex skulle däremot va nice, haha

Skulle ju däremot kunna tänka mig att ha en älskare som är tjej.....tror jag.


Ja, allt kretsar kring sex när man inte har sex...DET är iallafall en sak som är säker.



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards