batmanbebis

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av batmanbebis - 4 juni 2015 20:29

Ibland tar idéerna på rubriker slut helt enkelt.

Jahaja.

Imorgon är det dags för undersökning, kolla vad som hänt efter kuren med pergotime...spännande!

SKa träffa en ny läkare nu och det känns lite nervöst, eftersom jag ogillar att sätta mig i stolen så är det ju inte precis lättare om det är en ny person.


Händer förhoppningsvis en del framöver.

I helgen tänkte vi försöka åka in till Smaka på Stockholm.

Det är ett event som är varje år i Kungsträdgården där man kan köpa små rätter för helt okej pris.

Förra året handlade jag thaimat, men finns små hamburgare sushi osv.

Är as mycket folk och ibland enorma köer men mysigt om det är bra väder.

Förra året var jag där med min kompis och hennes svärdotter, som var gravid...minns då att jag berättade för min vän att vi försöker få barn...och vad hon sa"du kommer bli en fantastisk mamma och jag hoppas verkligen det blir din tur snart"


baah får tårar i ögonen bara jag tänker på det.


Och detta evenemang är ju lite familjegrej, så är såklart jobbigt att se alla barn och värst....barnvagnar.


Sen blev jag inbjuden till AW på jobbet nästa helg.

Så lite skoj att ha lite saker att se fram emot:)

Nästa vecka är det skolavslutning!


Nu ska jag ta en dusch, ska vara as tidigt på sjukhuset imorgon.1.5 timme bort..i rusningstrafik, huua kommer behöva åka före sju.


Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards