batmanbebis

Direktlänk till inlägg 18 januari 2015

I see fire

Av batmanbebis - 18 januari 2015 11:14

Fan va jag älskar den låten!
Och jag är så jävla glad att jag tog modet till mig, övade och sjunger den nu ofta när vi är ute:)

Kom en man fram till mig efter låten:

"hej du är fantastisk, ta dig bort från det här, sök dig till något större, du är fantastisk, jag har jobbat med musik så jag vet"
Så jävla kul med beröm, men det är lite lustigt att detta är nog 5e gången jag får komplimang av någon som "Jobbat med musik", tänk om nån kunde JOBBA med musik så kanske man kunde få lite kontakter.


Var skoj igår men nu är jag inne i en period då jag börjar lessna på min bästavän, han är så speciell så jag får perioder där jag knappt klarar av att se honom, haha


Igår beställde han en drink som jag ville smaka på han beställer typ aldrig drinkar, han typ spärrade upp ögonen.

Jag tog tag i glaset och fuktade läpparna lite.

Vår andra kompis hade en öl, ja frågade om jag fick smaka, då jag knappt druckit öl på evigheter.

Då började min första kompis kalla mig snyltare?
Ehh??

Blev förbannad och sa åt han och hålla käften.

Då blev han timid och övertrevlig.

Sen tar han dessutom med sig sin drink in på toa för att jag inte ska smaka mer, HAHAHAHAHAHHAH



Fick en enorm bebislängtan igår på krogen och smsade E

"jag vill ha en bebis"

"jag vet det älskling"

"tänk om det aldrig sker, tänk, jag dör då"

"nej älskling, nu av alla lägen så måste du försöka vara positiv"

"ja, kanske"


Jag har mycket större ångest över detta än vad E har.

Och jag tror det är så många gånger i relationer, att killen är lugnare..


Min kompis dotter har 1års kalas på lördag

Jag orkar inte

Måste försöka vara ärlig med henne och säga som det är.

Kan vara så att jag går ut och sjunger på lördag, och då vill jag inte att hon ska ta det som en förolämpning, att jag orkar sjunga men inte gå på kalas.

För mig är det ju helt olika saker, men jag vet att för andra så är det att jag mår dåligt, är ledsen och nere så då "borde" man ju inte orka gå på krogen heller.

Men så är det inte.


Ägglossningen är över för januari.

Även denna lyckades vi inte pricka in bra.

Mitt mål var ju att ha sex dagen innan och dagen efter också....Så blev det inte

Det gör mig sur att vi nu under flera månader inte lyckas.

Men man får inte sluta hoppas och försöka


KANSKE KANSKE KANSKE är det så att turen kommer till oss om vi bara prickar in bättre?


#längtan #karaoke #sång #våga #modig #hoppas #relationer #januari #äl #plus

 
 
Ingen bild

anna

18 januari 2015 12:46

Vi har inte sex alls just nu. Det känns hopplöst.

batmanbebis

20 januari 2015 20:23

Nä..tabbade oss med ÄL...IGEN...fan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards