batmanbebis

Direktlänk till inlägg 6 januari 2015

Tillbaka till verkligheten

Av batmanbebis - 6 januari 2015 11:40

Hade en knasig natt.

Gick och la mig i tid, har varit uppe megasent nu under ledigheten.

Skulle precis somna in då det börjar stinka cigarettrök, bläääe.

Så låg vaken en stund, sen blev jag hungrig, och när jag är hungrig så går det verkligen inte att ignorera.

Upp och äta knäckemacka med ost.

Kände mig svag och skakig och magen förde ett jävla liv.

Sprang på toa två gånger och sen somnade jag tillslut.

Min mage är lite knepig ibland eftersom jag gjort en GBP, men jag känner inte alltid att jag förstår mig på den.


En natt vankade jag fram och tillbaka och hade superont.

Gick fram och tillbaka och paniken började komma, vilket den alltid gör när jag har ont, jag får verkligen panik.

E klappade min rygg och försökte prata med mig, vi funderade tillomed på att ringa ambulans!!


Sen visade det sig att det var gaser.

Haha, lagom jävla pinsamt, eller inte pinsamt för mig eller E...men helt sjukt om jag hade åkt in pga gaser.

Men det är så, har jag gaser kan jag må jätte dåligt.

Likadant om jag behöver gå på toa, om jag behöver gå men inte har möjlighet att gå direkt, ,om man exempel är på stan eller tåg så mår jag jätte illa och kan börja hulka och få kräkningskänslor, jätte skumt!!! Och såklart jätte jobbigt.


Undra hur det blir som gravid och GBP opererad.

Jag kan ju inte spy längre, eller...inte vad jag vet om iallafall, spydde iof inte så ofta före operationen heller.


Låg och kikade lite på appen och får ibland frågan om hur många månader vi försökt bli med barn.

Kikade på september, vi hade sex....två gånger!!

Oktober var nog fyra

Det är rätt jävla lite va?


December var det mer och vi lyckades pricka in Äl riktigt bra.

Sen fick jag mens och äl blomman i appen flyttade sig, då hade vi plötsligt inte haft sex på Äl längre?!

Suck!

Så nu blir det till att ha sex jättemyketmassor.

Och jag är så jävla nyfiken på hur provsvaren ser ut som vi tog i november!!


Vi misstänker också att E har B12 brist, och det kan nog påverka sperman.

E fortätter tjata om att det inte är något fel på honom, varför är sånt så känsligt för killar?


#provsvar #helvete #vill #jättemycketmassor #sex #ligga #längtan #försöka #brist #bebis #gemig #2015 #pojkvän



 
 
Mot Ett +

Mot Ett +

7 januari 2015 09:46

Nu fick vi lite mer gemensamt, jag är också GBP-opad. :) Men inget jag gått ut med i bloggen om nån nu skulle ha nå spekuleringar vem jag är..

http://motettplus.blogg.se

batmanbebis

7 januari 2015 18:52

Hehe jaså okej:)
Ja jag pratar sällan om det eftersom jag är en av dom som"inte blev smal"...Och ja tanken är ju att jag också ska vara anonym, men om man läser min text och känner mig så kommer man nog på det:)

 
Mot Ett +

Mot Ett +

7 januari 2015 23:03

Jag är inte heller den smalaste, borde egentligen gå ner 10-12 kg till.. Har gått upp typ 8-9 kg på ungefär ett år nu, blä!

http://motettplus.blogg.se

batmanbebis

8 januari 2015 11:30

Okej. .jag har för hög bmi för ivf det känns jobbigast. .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards