batmanbebis

Direktlänk till inlägg 2 september 2014

Jag orkar inte med kvinnors osäkerhet!!!!!!

Av batmanbebis - 2 september 2014 19:22

Ni gör mig galen!!!
Buuuhuu varför är ALLA killar så dumma?
Buuuhuuu varför ljuger alla killar jämt?
Buuuhuu jag hittar aldrig nån om är seriös!!

Buuhuu ingen vill ha mig.


Well

Människor generellt är dumma, det är inget bara killar är.

Killar ljuger av samma anledning som resten av mänskligheten. Förmodligen för att dom inte vågar berätta sannigen eller för att du inte betyder något för dom.

Du hittar inte någon som är seriös för att.......är du själv seriös?


Att be någon komma hem till dig på första dejten, är det seriöst?

Om du har respekt för dig själv, så kommer killar att respektera dig.


Om du går o säger att alla killar är svin, vilka killar lockar du då till dig?



Sen så sitter dessa tjejer  och ylar på facebook hur ond världen är och hur dumma killar är.

Så håller en massa tjejer med!?

Varför håller ni med? Har ni så jävla dåliga erfarenheter av killar?


Om nån mot förmodan inte skulle hålla med, ja då jävlar blir det liv..

Då "fattar man ingenting" och är elak.


Mår människor verkligen bäst av att man klappar medhårs och säger"stackars gumman, gud va alla andra är dumma mot lilla dig"


FAN HELLER!


#idioter #korkadebrudar #girlpower #hållkäften #starkare #ståupp #våga #motströmmen

 
 
Lainen

Lainen

3 september 2014 07:12

Hej, vet du nämnt detta tidigare. Och jag har också irriterat mig på det. Att följa uppdateringar på bloggar. Men kommentarer alltså. Så jag bestämde mig för att leta efter något och sökte på detta.

https://www.google.se/search?q=firefox+follow+page+updates+add+on&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&channel=fflb&gfe_rd=cr&ei=t6IGVKniHIfK8geh7oCwCA

Har du firefox så verkar update scanner vara ett enkelt och bra tillägg. Får se hur det fungerar när du uppdaterar kommentarerna. ;)

Vill du testa något så sök på detta men byt ut firefox till chrome om du har det. :)

http://lainen.bloggplatsen.se

batmanbebis

4 september 2014 17:13

jag har chrome, men de där låter invecklat:p

 
Lainen

Lainen

4 september 2014 17:57

Det var jobbigt. Eftersom senaste inläggen också syns nedanför så räcker det med att de gör en uppdatering på bloggen för att det ska märkas...

http://lainen.bloggplatsen.se

batmanbebis

4 september 2014 18:18

hahahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards