batmanbebis

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av batmanbebis - 14 juli 2014 14:50

 


Varör gör ni så?
Varför säljer ni mig en burk med piller där mer än hälften är luft.

Detta är en nyöppnad burk.

Luft!


#apoteket #läkarindustrin #pillsntrills #betalaförluft #lurad

Av batmanbebis - 14 juli 2014 14:06


För er som inte vet hur det känns att på morgonen gå upp tidigt för att sminka bort sig själv.

För att köpa dyra produkter för att dölja, täcka och för att duga.

För er som inte vet, för er kommer detta bara vara en vanlig video.


Men för er som vet, hoppas ni förstår.


You dont have to try so hard.

You dont have to change a single thing.



#självkänsla #tröttnade #vacker #nofilter #nomakeup

Av batmanbebis - 14 juli 2014 13:32

Jag saknar att man typ kan klicka i en blogg som favorit så står den sedan på min blogg..


Typ batmanbebis favoriter
x

x

x


När jag bloggade på metrobloggen så var det så.

Nu får jag klicka på mina kommentarer helatiden och hitta personen och sen klicka vidare där.


Vad jag har förstått så kan man klicka i så att jag får en updatering i min mail varjegång min favoritbloggare bloggar, men jag vill inte ha det så.


Jag tycker också detta med kommentarer är knepigt.


Ibland kommenterar jag sex inlägg i en blogg.

Då ska jag behöva gå tillbaka till den bloggen för att se om jag får svar, ibland har jag inte ens koll på vilka inlägg jag har kommenterat, och då missar jag ju svaren?!


Vore det inte bättre med ett ställe där man kan se konversationer.

Typ: Inägget om varför bögar har stringtrosor, jämt.

Ja då kan våra kommentarer och svar stå under inlägget



Så vem ska jag prata med för att det ska bli såhär?
Eller iallafall som förslag?


#förslag #bloggplatsen #förändring #speakup #knapp

Av batmanbebis - 14 juli 2014 11:54

Nu har jag varit i kontakt med AA och det är ett möte idag klockan 19.

Pojkvännen är iväg nu för att fixa papper, han vet inget ännu.

Känns onödigt att ringa honom nu för att skapa något i hjärnan och eventuell oro.


Jaha såhär blev det.

Jag är tillsammans med en man som har alkoholproblem.


Jag är uppvuxen med två föräldrar som har problem med alkohol så det var väl inte så konstigt kanske.


Om han nu inte vill gå på mötet så blir jag inte bara hysterisk, utan jag går själv.

Jag tror det ger mig en massa att få höra andras berättelser.

Jag hoppas dock inte att det är nån där som jag känner, fyfan det vore as jobbigt.

Jobbar ju i skola och det skulle vara förkrossande om jag såg en föräldrer där, huu.


Men skitsamma egentligen, vi gör detta för vår skull.

Eller, jag...jag gör detta får vår skull.

För om han är villig att försöka och agera det vet jag inte förrän jag sett resultat.


Min syster är med mig hela vägen, vilket känns helt underbart.

Ingen annan vet något.



#systerskap #alkoholist #AA #hjälte #kämpa #tårar #rädsla #möte #leva

Av batmanbebis - 14 juli 2014 10:41

Idag var det härligt att vakna av sig själv.

Vilken jävla vardagsglädje.

Idag börjar min semester.

Tyvärr måste jag stanna hemma tills paketet levereras.

Dom ringde mig i fredags och frågade om jag skulle vara hemma idag måndag, så dom kunde leverera paketet.


Idag kommer mina batmanskor!


Så det blir jag och bloggplatsen..och facebook..och...ahh hoppas dom kommer tidigt!
Dom sa mellan 10-16.


Pojkvän ska iväg till arbetsförmedlingen och tydligen leta lite till efter sin mobil.

Vi hade långa samtal igår och det kändes bra.

Inte helt bra, helt bra blir det ju när jag ser resultat.


150 personer var inne på min blogg under denna helg.

150 människor läste om min sorg, min rädsla och min oro.


Konstigt att jag lyckades locka läsare när min blogg inte ens handlade om sims eller träning...wooh!


Idag är han väldigt fysisk, vill ha kramar, vill vara nära..


Igår tog jag ännu ett ägglossningstest, ett streck, ingen ägglossning.


#batman #längtan #kämpar #semester #närhet #samtal

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards