batmanbebis

Direktlänk till inlägg 14 juli 2014

Saknar en knapp

Av batmanbebis - 14 juli 2014 13:32

Jag saknar att man typ kan klicka i en blogg som favorit så står den sedan på min blogg..


Typ batmanbebis favoriter
x

x

x


När jag bloggade på metrobloggen så var det så.

Nu får jag klicka på mina kommentarer helatiden och hitta personen och sen klicka vidare där.


Vad jag har förstått så kan man klicka i så att jag får en updatering i min mail varjegång min favoritbloggare bloggar, men jag vill inte ha det så.


Jag tycker också detta med kommentarer är knepigt.


Ibland kommenterar jag sex inlägg i en blogg.

Då ska jag behöva gå tillbaka till den bloggen för att se om jag får svar, ibland har jag inte ens koll på vilka inlägg jag har kommenterat, och då missar jag ju svaren?!


Vore det inte bättre med ett ställe där man kan se konversationer.

Typ: Inägget om varför bögar har stringtrosor, jämt.

Ja då kan våra kommentarer och svar stå under inlägget



Så vem ska jag prata med för att det ska bli såhär?
Eller iallafall som förslag?


#förslag #bloggplatsen #förändring #speakup #knapp

 
 
Lainen

Lainen

14 juli 2014 22:10

Binns både Bloglovin' och Blogkeen där du lättare kan följa vissa bloggar. Dock hjälper det inte med kommentarer.

Annars spara dem i en textfil eller varför inte lägga till dem bland länkar?
Finns hur många olika alternativ som helst. :)

Enda jag också knepar över är kommentarerna. Finns ju tillägg i FF och kanske Chrome vad jag vet som ska ge dig en notifikation när en viss sida ändras. Men det är väldigt långsökt. Men kan _försöka_ hjälpa dig med detta om du vill. Vet inte heller om det fungerar till 100%.

Det med kommentarer går att lösa genom att skriva i någons "Ställ en fråga till mig..." eller gästbok och gärna hänvisa till inlägget ex så skriver jag en fråga till dig som lyder såhär:
"http://batmanbebis.bloggplatsen.se/2014/07/14/10786208-saknar-en-knapp/
Ja jag blir också väldigt störd på det här! *argsmiley*"

Som vanligt ska du prata med mig. (Fan var högfärdig man kan vara då.) ^^

Men annars om du vill få en verklig ändring på detta så maila: support@bloggplatsen.se

Lycka till!

http://lainen.bloggplatsen.se

batmanbebis

15 juli 2014 00:42

we are the woooorld!

 
Lainen

Lainen

15 juli 2014 00:46

WTF?! :|

http://lainen.bloggplatsen.se

batmanbebis

15 juli 2014 01:05

whaaat?

 
Lainen

Lainen

15 juli 2014 11:24

Ja...? :/

http://lainen.bloggplatsen.se

batmanbebis

15 juli 2014 21:08

:)

 
Daniel

Daniel

16 juli 2014 11:35

Jag har valt att lägga de bloggar jag tycker är värda ett återbesök i en egen mapp i min webläsare, som favoriter.
Du kan ju testa att maila bloggplatsen med förslag. Men förvänta dig ingen respons. Har själv mailat som 8 gånger den senaste månaden för att få svar på ett par frågor men inga svar har dykt upp ännu. Bra support :)

http://danneking.bloggplatsen.se

batmanbebis

16 juli 2014 15:00

hahaha great support!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards