batmanbebis

Alla inlägg den 26 mars 2018

Av batmanbebis - 26 mars 2018 20:40

Vilket roligt program att titta på, går på svt, tips!

Själv är mitt hem katastrof..jag saknar att trivas.

Det är som ett vandrarhem, rörigt och helt opersonligt.

Finns ingen personlig prägel här öht.

Jag vill inte göra det mysigt, för jag trivs inte..Vilket kanske egentligen är dumt, det är ju här jag ska bo och trivas ,just nu.

Bor igen i en lägenhet med minimal diskbänk...det finns fan ingen diskbänk ens.

När jag flyttade från min lägenhet förut så sa jag ALDRIG MER, det är stökigt om det står 2 saker på bänken.

Finns ingen arbetsyta, att skära saker.

Suck


Och E kommer inte i helgen.

Nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar skriver han.

Jag vill planera HELA april...vad är det han inte fattar!?

Eller nöjer han sig med att komma 1 gång i månaden?


Det går inte att nå fram till den där människan. Alla svar är"det är inte mitt fel" "jag visste inte" jag försöker".


Jag känner att jag skulle faktiskt behöva barnfri tid 1 gång i månaden.

Och med det menar jag , träffa folk, ha sex, gå på bio, gå på krogen.

SE FOLK!

Jag behöver vara i sociala samanhang.


Jag funderar på om jag ska åka och hälsa på min kompis sen när det blir varmare'

Hon har ett extrarum med säng så det skulle vara perfekt.

Få umgås lite, hälsa på folk, hälsa på gamla jobbet..Komma bort.

Tror det skulle vara härligt!


Imorgon är det dags för förskola igen och jag ska fixa och plocka undan  hemma.

Får aldrig nån koll på alla kläder och det gör mig galen.

Alla byrår är fulla.

Och det blir ju grusigt och smuligt så jävla fort här så blir väl att städa imorgon också..oh söka jobb

Och idag var det långt ifrån vår, iskallt  men iaf ingen is:)




Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards