batmanbebis

Direktlänk till inlägg 12 mars 2017

Lite sol o ansiktet

Av batmanbebis - 12 mars 2017 06:39

Igår kom det lite sol och marken börjar bli fri från snö och slask. Jag drog på mig vårjacka och tjocktröja. Härligt!
Strosade runt med mamma i stan,åt sallad och myste med min älskling i vagnen.
Ni sitter vi här jag och bebis.
05.30 började hon bajsa. Haha. Blev lite förvånad eftersom hon bajsar så sällan.
Gick in i badrummet och tog av blöjan och grodhöll över handfatet ifall hon inte var klar.
Kom lite till och det var nog skönt att slippa göra i blöjan.

Hoppas på att få vila lite till om en stund..känner mig rätt trött.
E och jag har bråkat.
Bett honom åka till sin mamma.
Tankarna far i huvudet... Hur ska jag klara mig ensam?
Klart jag klarar det! Är bara så sorgligt..
Jag har ju bebis mestadels men de få gångerna E tar henne så jag kan vila,ta det lugnt eller duscha i lugn och ro är ju guld värda.
Jag vetinte hur länge han ska vara där..
Vetinte alls hur vi ska gå vidare..

Jag pratar alltid om hur mycket jag älskar E och ibland stannar jag upp och tänker..är det värt?
jag älskar hans humor,tålamod..Men det andra då?
Det tar ju över.
Kan inte leva med en man enbart för att han får mig att le
Vad spelar leenden för roll när han får mig att gråta och skrika av ilska?

Och mitt i allt detta så kan jag inte låta bli att tänka..jaha..ska jag vara singel..dejta?
Fan det suger att dejta.. Så mycket puckon.
Ska kanske bara fokusera på mig och bebis.

Men jag vill så gärna vara en familj..men kanske är det så att vår familj är hon och jag..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards