batmanbebis

Alla inlägg den 13 maj 2016

v17

Av batmanbebis - 13 maj 2016 23:17

Kan ni förstå att jag snart har gått halva tiden av graviditeten?

JAG?!

Vi lyckades äntligen!!


Idag har varit en okej dag men jag har haft en kort stubin och varit trött.

Imorse var min mage rätt stor och jag blev lite glad, gick på toa och den minskades..haha ja ja.

Googlade på foster v17 men fick inte upp några trevliga bilder. Konstigt, trodde man skulle få upp fler bilder från ultraljud.

Såg en kvinna hålla i en as liten bebis dock:(


Men annars så har jag inga symptom, känner att jag mår som vanligt.

Igår högg det till på vänster sida tre gg när jag skulle sova, och idag på gården högg det till typ mellan benen...Inge trevligt med hugg men jag blir glad när min kropp påminner mig om graviditeten!


ÅHH"
Idag hittade jag en klänning på CUBUS.

Jag ska på bröllop snart, där jag ska SJUNGA.

Har en aprikos klänning som jag tänkte ha, men det är ju kul med nånting nytt..Testade lindex, kappahl, gina, newyorker och hittade tillsist denna..


Kom hem och internetshoppade lite också, blandannat denna:)


 

Typ 120 kr, kul att se sedan om den passar, svårt att shoppa från utländska sidor tycker jag.



Imorgon ska jag övningsköra med pappa, ingen större lust eftersom han inte peppar mig alls, men han verka gilla att umgås så jag sa att det var OK att vi körde.


Mailade en trafikskola och frågade om dom hade körlektion nångång kommande vecka, ska nog köpa ett sånt 10pack paket sedan.



På måndag är det dags att besöka MVC!

Är inte speciellt pepp, då det nog bara är mest prat, kanske kolla värderna med blodprov..

Men jag ska dock fråga om dom har en sån grej som man kan lyssna på bebisens hjärta, skulle verkligen vara underbart!


Sen är det inte många dagar tills den 30 maj och rutinultraljudet!!!



Men innan dess ska jag på en möhippa och sjunga på ett bröllop.



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards