batmanbebis

Alla inlägg den 9 april 2016

Av batmanbebis - 9 april 2016 13:52

Övningskörde med pappa och det gick inte bra.

Det känns helt enkelt som att jag aldrig kommer att lära mig.

Jag är på helspänn helatiden och det är otroligt jobbigt, jag slappnar av på landsvägar och där det är lugn trafik.

Jag gjorde fel i en korsning och pappa svor och jag skrek på honom.


Det är nog så mycket lättare om man börjar övningsköra som ung.


Jag vill så gärna ha körkort men nu börjar jag faktiskt tappa tålamodet, det är så mycket tid och SÅ mycket pengar som kommer att gå åt till detta.

Och hur fan ska jag kunna ha en bebis i bilen?!?!


Sen har jag något jävla strul med mina ögon.

Blev ju skickad till ögonsjukhuset förut pga skelning, och gick nyligen på återbesök och hon sa att skelningen var okej.

Nu tycker jag att den har blivit värre.

Så det är väl bara att ringa dit och boka in en tid.......suck


E och jag har bråkat.

Fixade en ny mobiltelefon...men då behövdes det ett nanokort till den, som jag inte har i min gamla.

Så kom jag på att jag måste föra över det jag har på mobilen till minneskortet innan jag byter mobil, satt met det igår och det gick inte...så jag måste be om hjälp....Fast jag är sur på E, hatar att be om hjälp!


Jag vill bara låsa in mig själv och skrika.

Och alla dom där jävla graviditetsgrupperna där alla beskriver sig själva och man har hus och körkort och fast jobb och en fantaaastisk man.

Suck.


Jag vill bara jobba,helgerna är roliga om man har inplanerade saker men annars är det fan bara grubblerier och för mycket funderande.


Min kompis frågade om vi ville komma på grillning och födelsedagsfirande nästa helg, det ska jag nog nappa på, vi behöver göra något tillsammans.

Ligger flera timmar bort så vi behöver nog sova över.



Piss dag helt enkelt.

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards