batmanbebis

Direktlänk till inlägg 15 februari 2015

Mello recension

Av batmanbebis - 15 februari 2015 13:48

Mello har idag blivit mer accepterat hos mig.

Förut var det en big NO NO, man är ju hårdrockare.

Men det jag verkligen gillar med melodifestivalen är allas chans att få vara med.

Du kan vara totalt okänd men ändå tävla mot Carola lixom.


Men okej here it goes.

Linus Svenning, är någon jag typ nog snyggdöden första gången jag såg honom i ett youtube klipp.

Efter att ha sett intervjuver så inser jag att han pratar och svarar på frågor som om han vore bakom flötet.

Läser sedan på hans facebook där han, citat"jag fattar inte varför man väljer att vara tjock alla borde träna, varför tränar inte alla". Han fick så otroligt klockren respons på detta, av starka kvinnor som i princip skrev"vad pratar du om".

Han skriver också att tränat är snyggast, och när flera skriver att han uttrycker sig plumpt så reagerar han med"vaddå får man inte tycka vad man vill".

Att Linus inte förstår hur man kan vilja vara tjock gör att jag tappar respekten för honom.

Han har även pysslat med narkotika och nu har hans andra bror varit med i en bilolycka..Första brodern dog ju, hur kan så mycket olycka hända i en syskonskara?
Det visade sig att båda bröderna och även Linus har ett förlutet med narkotiska preparat.


Nå väl.


Magnus Carlsson, jag kunde inte släppa blicken från hans klädsel..VARFÖR hade han skjortan sådär utanför, och den var längre bak..Såg ut som en pingvin! Byxorna var sydda på något konstigt vis så det såg ut som dom var snea.


Mariette, otroligt vacker, har jag alltid tyckt, vilken fin kvinna och röst!


Programledaren Sanna, nej varför har man håret sådär bakåtslickat?!


Sist och absolut minst

Filippa Bark, nej, nej hon är inte kul!! Sverige skämmer ut sig!


#mello #2015 #pinsamt #svenning #bark #recension #pinsamt #musik #helvete #holy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards