batmanbebis

Direktlänk till inlägg 11 februari 2015

Alltså är det bäst att bli gravid nu?

Av batmanbebis - 11 februari 2015 20:42

12 stycken är nu gravida på min facebook.

Alltså.

Har det varit en sånhär babybom tidigare eller är det bara nu jag lägger märke till det?

Igår poppade det upp en till.

En tjej utan relation visade en UL bild på en bebis som kommer i juli.

Fredrik skriver att han ska ha barn, fyra månader senare skriver även Fredriks bror att även han ska bli pappa.

Som att dom tryckt på en knapp?!


Vi har ett kusinpar på jobbet, kalle och kajsa

Deras föräldrar är tvillingar,

Fatta och vara tvillingar och få barn med typ tre månader mellanrum.


Va härligt att få vara gravid samtidigt som sin vän eller syster!


Jag har inte tänk på barnverkstaden på flera dagar nu...

Och det är extremt skönt.

Den hysteriska perioden där man googlade varje kväll är över, just nu.

Så skönt!!


Nu är iof ägglossningen över och det är ju lite dötid som sker nu.

Man vet väl att mensen kommer och sen ska man ha mens ett par dagar och sen inväntar man ÄL igen.

Så jag njuter av att inte tänka bebis bebis bebis.


Men min facebook är full av , bebis


#bebis #längtan #uppehåll #surprise

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards