batmanbebis

Direktlänk till inlägg 15 september 2014

När blev vuxenmobbing accepterat?

Av batmanbebis - 15 september 2014 20:55

Jaha, sossarna vann..Jag tycker det är bra faktiskt.

Det som gör mig jävligt förbannad är vad jag läser på facebook, bloggar, och hör på radion.

(nej jag menar inte att SD fick många röster)

Såhär sas det på tankesmedjan som sänds i P3"sverige har nu fått sin första statsminister i historien med talsvårigheter"

Jaha, vad spelar det för roll?

Vad har hans ledarroll med hans talsvårigheter att göra?
Och så gnäller vi på SD för att dom inte accepterar alla människor, gör ni det då?


Och för att prata om SD

Där kommer det också att bli mobbing.

D E M O K R A T I


Ni kommer att vara i samma rum som SD folk, gilla läget, men flera partier har sagt att dom vägrar att jobba med SD.


Vi kan också prata om anledningen till att så många röstade på SD

Är dom idioter?
Är dom outbildade?
Är dom missnöjda?

Jag vetinte, men det är ju en fråga vi måste vakna upp och svara på.


Inte resonera "inatt dog sverige"


Skärp er


#valet2014 #SD #sverigedemokraterna #mobbing #socialdemokraterna #växupp #rösta #rasism

 
 
Daniel

Daniel

16 september 2014 13:47

Håller med dig om allt, utom att det var bra att sossarna ska bilda regering :)
Har inte hört nåt om Lövens talsvårigheter, har inte ens tänkt på att han skulle ha det. Löjligt om ens diskuteras. Har ju inget med honom som person att göra. Han kommer att ha det rörigt oavsett :)
Den det med SD. Man börjar milt sagt bli trött på att läsa och höra om hur illa det är med SD och deras framgång. Kanske är dags att byta inställning och börja lyssna vad 13% av landets väljare verkligen tycker istället för att kalla dom lågutbildade och dumma. Den som inte accepterar demokratin kan flytta till Nordkorea eller nåt annat kommunistiskt land.
"87% röstade inte på SD" bla bla bla. Ännu fler röstade inte på Vänstern, Miljöpatiet, Centern, Folkpartiet eller Kristdemokraterna. Och Aftonbladets "Vi gillar olika". Det stämmer ju bara så länge man gillar som dom. Patetiskt och dumt!

http://danneking.bloggplatsen.se

batmanbebis

16 september 2014 18:38

Amen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards