batmanbebis

Direktlänk till inlägg 14 september 2014

Bye bye Birka

Av batmanbebis - 14 september 2014 17:55

Hemma från kryssningen.

Känner mig alltid så varm efter kryssning, luften måste verkligen vara kass, känns som jag sovit med kläderna på och typ i en låda.

Sover som en gud på kryssningar dock, men sen, uhhea.

Fatta människor som jobbar på båtarna, samma luft, trånna utrymmen, heltäckningsmatta..blää.

Skulle sakna att promenera på asfalt!


Karaoken är EN timme. Och det är så jävla konstigt.

Det kryllar av folk som vill sjunga, alltid när jag åker, men man ska ha den i en timme.

Alla får sjunga EN gång, sa värden.

Jag lämnade in min lapp fem minuter efter att karaoken börjat.

Jag fick sjunga sist.


Vissa fick sjunga två gånger, och då sa jag till
"hejsan ni var noga med att alla får sjunga en gång, men nu e hon uppe igen"


Jaaa, men vi visste inte att det var samma Sara

Okej, men om ni ser Sara resa sig upp och komma fram så avblås allt?

Då log värden bara.


Så tråkigt, finns massor av folk som åker just för denna lilla stund, really!


Jag sjöng och en gubbe spelade luftgitarr under hela låten, så jävla kul, sånt jävla drag!!!!!!!


Nu ska jag maila Birka och fråga varför dom inte förlänger karaoken.

Och fråga hur man kan fixa en karaokekryss.


Så jävla kul det vore!!


Åt en halvtorr macka nu innan landgång med kycklingröra på blev så sur efter första tuggan, den var inte god och då blir jag så sur på mig själv att jag inte lär mig. Köpemackor är sällan goda!


Blev lite lakrits med citron som jag köpte till E också, taxfreen var inget att hurra över.


Men en kanon kul kryssning, men man är inte som förr.

Minns att vi alltid var uppe till frukosten, och la oss efter...sånt röj!


Nu började jag känna mig febrig och den höga musiken gjorde mig as trött.

Men JAG hade kul och det är huvudsaken:)


Pratade mycket med syrran om E och ja jag vetinte hur jag tänker nu egentligen.

E ligger i sängen och sover och har så gjort sen flera timmar, han är stekhet och har nog feber.


han har iaf sjukt många fina sidor, som min syrra också sa, han e verkligen snäll!


Men hans sidor som gör mig galen gör ju att de goda sidorna  hamnar i skymundan.


Helt död nu iallafall, ska fixa lite heta nudlar och smaska i mig.

Ungjävlar stod o vrålade utanför vår hytt sju imorse, och hade nåt jävla lopp så dom dundrade förbi.

ahhh!


#karaoke #tips #kryssning #birka #lakrits #relation #båt #starkare #förkylning #promenera #ungjävlar #sjuk #syster

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards