batmanbebis

Direktlänk till inlägg 11 juli 2014

var är alla vuxna!??!?!

Av batmanbebis - 11 juli 2014 22:12

Har nu hysteriskt googlat efter andra bloggplatser.

Försöker hitta en plats där människor är lite äldre.

Just nu handlar senaste inläggen om att skära sig, om att man varit på grönalund och vad man åt där. Om SIMS(femtioelva bloggar om sims!?) och om att man köpt ett nytt lypsyl på H&M.

Jag vill läsa om sånt som berör mig!!
Och det är såklart inte erat fel men jag blir galen.

Hursom, så hittar jag fan ingen annan plats.

Kollade in nattstad som så många fixat men där blev jag mörkrädd.


Att blogga för mig handlar ju inte bara om att skriva av sig, utan även att läsa om andras funderingar och kanske få respons på mina

 
 
Annie

Annie

11 juli 2014 22:24

Här finns en till vuxen ;-)
Tom över 30 .. ;-)

Håller med dig, mycket sims, grönan och skära sig ..
Har också kollat in andra bloggportaler förut, men sen har det inte kommit längre. Har inte orkat byta ;-)


Kram/

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

batmanbebis

11 juli 2014 22:30

Jaaaa hur hittar man vuxna?! AHHH!!

hahaha

 
jeljoh13

jeljoh13

11 juli 2014 22:53

Jag tror att det finns flest vuxna på blogg.se, men bara för att man är vuxen, så är det långt ifrån alla som bloggar på ett vuxet sätt.

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

batmanbebis

12 juli 2014 14:21

haha nej sant..Men chansen är kanske större?:)

 
Daniel

Daniel

11 juli 2014 23:22

Jag försöker kommentera alla möjliga bloggar som verkar skrivas av folk äldre än 15 (typ) för att få lite fler läsare.
Har själv funderat länge på att börja skriva lite mer privata inlägg på min blogg men har varit tveksam om någon verkligen skulle vara intresserad. Sen är det svårt när dom flesta av ens vänner inte ens vet vem man egentligen varit/är.
Skulle vilja ha läsarna först, fast förstår ju att dom kommer efter man skrivit det dom tycker är intressant att läsa.
Vet inte om jag är så intressant så därför skriver ja mest skit så här långt. Men ja förstår dig och håller med.
Tror inte det spelar någon roll var man själv har sin blogg, man måste bara börja söka efter bloggar utanför sin egen portal.

http://danneking.bloggplatsen.se

batmanbebis

12 juli 2014 14:22

joo men skulle vilja få updateringar på senaste av bloggar som är mer relevanta, för mig

 
Lainen

Lainen

12 juli 2014 00:10

Nu ska vi väl inte koncentrera oss på ålder utan mognad? Kommer ålder in så kan det lätt bli fördomar för många (inkl mig själv). Därför skriver jag inte min ålder i presentationen på bloggen.
Jag själv ex över 25 men skulle nog klassa mig själv fullt kapabel att skriva ett inlägg minst i samma klass som en underutvecklad 31-åring. ;)

http://lainen.bloggplatsen.se

batmanbebis

12 juli 2014 14:23

Jooo men jag menar ju inte att vara ålders fascist..Men jag blir bara så frustrerad när ja bara ser unga människor.Visst kan trettonåringar säkert också komma med intressanta saker but HEY

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards