batmanbebis

Alla inlägg den 4 mars 2015

Av batmanbebis - 4 mars 2015 19:12

Jag fattar inte.


För tre år sedan gjorde jag en magsäcksoperation.

Jag åt nutrilette i 16 dagar, det var duktigt.

Jag vågade operera mig, det var duktigt..

Jag åt som man skulle efteråt, det var duktigt.


Jag rasade relativt fort i vikt, utan att egentligen göra mer än att äta som jag ska, det kallar inte jag duktigt.

Jag KAN inte äta mycket, inte första året iallafall.


Så jag fattar inte folk som kallar sig själva duktiga efter en GBP.

Iallafall inte de på min facebook.

KOLLA VA SMAL JAG ÄR NU, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va duktig du är.

MEN DOM HAR JU INTE GJORT NÅGOT?

Dom äter som dom ska, är dom duktiga då?

Ah jag vetinte

Folk sa att jag var duktig då sa jag att jag inte gjort något, bara äter, sju gånger om dagen.

Äh duktig my ass, du har gjort en magsäcksoperation som man i regel rasar i vikt av utan att göra något

Men du kan också bli så jävla sjuk så att hela ditt liv är förstört.


Så duktig?
nej


#gbp #duktig #korkad

Av batmanbebis - 4 mars 2015 19:10

Testade imorse, hur jävla noga är det att man testar samma tid varje dag

I morse var andra strecket halv starkt iallafall.

Vi hade sex och jag testade mig efter sexet, då är strecket svagare..fattar ingenting:(

Kändes iallafall som jag hade ägglossning, osäker på hur det känns men lite molande värk och kåt..:P


SKa man testa imorgon me? Meningen är ju att båda strecken ska vara starka?


åh


#tjat

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards