batmanbebis

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av batmanbebis - 1 januari 2015 21:32

Det är alltså SEX personer nu på min facebook som är gravida.

Det är ju fan helt otroligt.

Tack som fan att jag inte umgås med dessa sex personer, utan har dom bara där..


Sitter nu iaf och sköljer munnen med sesam olja, 20 min woop woop!

Mailade damen som gör vår utredning och frågade om hon tyckte jag borde söka för mina små blödningar som nu pågått i en vecka, hon brukar svara snabbt...hoppas!


Hade iaf en jätte bra nyår med fantastiskt fina människor.



Drack en himla god cider, kanderade(hmm stavning) äpplen som smak, supergod men hade varit godare utan alkoholsmaken...


Massa god mat och bingolotto, blir så sur efteråt jämt, hahaha man är ju så nära att vinna.

Nej nu ska jag spotta ut oljan och borsta tänderna med vatten


#2015 #hej #längtan #sesamolja #oilpulling #tandhälsa #orättvist #nyatag

Ego
Av batmanbebis - 1 januari 2015 18:34

Jag vetinte varför det har kommit lite blod sen jul
Men något fick mig att hoppas .mer än förr.
Såhär har ju kroppen inte betett sig förut.


Men nej..
La upp den På familjeliv. Någon skrev att hon tyckte hon såg ett till svagt streck.
Nej!! Sluta försöka göra mig glad:-(
Skrev såklart inte det..men tänkte.

BIM idag och fortfarande små blödningar. ..

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards