batmanbebis

Alla inlägg den 25 mars 2018

Av batmanbebis - 25 mars 2018 21:11

Först.

Va otroligt skönt det är att sitta vid datorn och blogga, det går fort och jag stavar mer rätt..haha

Idag har det verkligen varit vår.

Tog min ängel ut på promenad och vi var till en lekpark.

Sen kom mormor dit, och vi åt kebab med ris på ett fantastiskt bra ställe..Inget fancy kanske med kebab med ris men det passade dottern och mig, och trevlig service är a och o.


Min ängel börjar bli stor nu, springer runt och undersöker, busar och stoppar allt i munnen.

Jag älskar dig


Vi kom iväg på loppis igår.

Var i en gymnastiksal och F satt lungt i vagnen medan jag rev i klädhögar.

Absolut inte det ultimata att gå in där med vagn, men är man ensamstående så är man:)


Hon pratade  med de andra besökarna och vinkade, jag skyndade mig och plockade ihop lite basplagg

Älskar verkligen loppisar. Är en skön känsla att fynda billigt.


E ska ringa i veckan så ska vi försöka planera in umgänget nu i april

Det vore verkligen härligt om jag fick några datum då jag vet att han kommer.

Dom behöver vekligen ses mer.

Nu är våren här och det finns ju mycket mer att göra tillsammans ute.

Synd att han aldrig själv kommer med förslag bara.


Förkylningen är bättre, inatt fick jag en galen hostattack.

Flög upp för att inte väcka F

Stod i köket och fick knappt någon luft, vatten, halstablett, hostmedicin, inget hjälpte.

Tog en smörgås och då plötsligt hjälpte det..haha skumt


Och fd dejten..Jag frågade om han vill ses igen, inte igen, dejta osv

Då svarar människan.."jag har svårt att sätta en etikett på det"


Alltså HAHAHAH VA?!
En etikett?
Det måste väl gå att svara på om man vill ses igen.

Det känns faktiskt som han bara flyr undan, men sen i samma veva vill han att jag kommer och äter med honom på restaurant.

Jag är inte ledsen, det gör inget..När folk ignorerar mig så blir jag ledsen.

Men han är ju konstig tråkig och rädd för känslor, så då tappar jag intrsset iaf.


Ärligt talat så funderar jag på o föreslå att vi kan ses för sex.

Vi hade bra sex, jag gillar sex och det är rätt praktiskt att ha honom för det då:)


För egentligen.

Är jag redo för en relation?
Är jag redo för att igen ge den där tiden, oron, lära känna..pröva, satsa.

Kanske inte?

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards