batmanbebis

Alla inlägg den 23 mars 2018

Av batmanbebis - 23 mars 2018 22:02

När F satte sig upp imorse så var mina ögon väldigt trötta.

Hon är så jävla fin när hon vaknar.

Hon sitter upp och pratar lite för sig själv, sen brukar hon klappa på min kind och säga heeej heeej..tills jag öppnar ögonen.

Knaprat alvedon idag och snytit mig tusen gånger.

När hon sov middag passade jag också på att sova, såå härligt.

Sen kom mamma vid 2 och tog med henne ut.

Så jag passade på att torka golven, städa toaletten och diska.

Det är i princip omöjligt att städa med en snart 1.5 åring

Hur gör folk?

Hann städa och vila sen kom dom tillbaka hem.


Pratade med dejten på messenger...eller fd dejten.

Han sa att han skulle ta ledigt en dag, och föreslog att jag skulle komma och äta med honom på restaurant.
jaså du

svarade jag.

Kände att det var passande. Och han är nog en sån person att då frågar han inte igen, är nog rädd för att det ska bli en diskussion..det kan ju vara läskigt.


Det är vår i luften och det är riktigt härligt faktiskt.

Imorgon tror jag att jag ska försöka ta mig till en loppis, vetinte vart den ligger men man kan ofta fråga sig fram, haha


Hoppas jag mår bättre imorgon, för det är inte lätt att vara inne en hel dag med barnet.





Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards