batmanbebis

Alla inlägg den 22 mars 2018

Av batmanbebis - 22 mars 2018 20:12

Att folk med autism skulle ha svårt med känslor är jag ett levande bevis på att det inte stämmer.

Det måste få ett slut detta, och jag har nu kontaktat Habiliteringen om att jag måste ha en psykologkontakt.

Men det är kö....lång kö. Så jag får vända mig till VC.

Jag vill inte att mitt mående ska bero på att jag blir bekräftad av en man, men nu är det så.

Vet ni att jag var så glad i han jag dejtade.

Men nu är jag så arg.

Det är inte rättvist..

Det är fan inte mänskligt att bete sig sådär.

Nej, 4 gånger är väl inte jätte många gånger .

Nej 2 månader är väl inte jätte långtid att känna varandra.


Nu pratar vi om vädret.

Han pratar med mig fortfarande,, ,tycker han inte själv att det är konstigt.

Att vi för en månad sen pratade om hur mycket vi längtade efter att ses.

Nu pratar vi om vädret.

Men det är väl så med vissa människor...dom kan slå av och på.


Jag tror ibland att det är knepigt att dejta någon som varit singel länge.

Som är vana vid det och det är svårt att slå sig in hos dom

Även fast dom säger att dom är såå redo, så är dom inte det.


Så började jag prata av en slump med en annan kille

Han bor i närheten och är också ensamstående, alltid kul med nya vänner...nån vän!
Men jag borde verkligen inte...för jag får ju känslor..och samtalen blir intensiva..avslöjande nära.

Och så blev även denna.

Så snart är jag väl där igen..träffar..längtar och blir golvad.


Suck

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards