batmanbebis

Alla inlägg den 7 mars 2018

Av batmanbebis - 7 mars 2018 20:57

Var mycket behövlig info på träffen idag.
Bla kan jag få ett kort så att en besök hos tandläkaren kostar max 150 kr.
Att det även finns ett kort som heter pluskort. Där får jag ta med mig en person på div olika aktiviteter..utan kostnad.
Exempelvis fotbollsmatch och friskis och svettis.

Känner så stort behov av närhet ikväll. Han och jag har knappt skrivit idag. Och så måste det få vara..jag vill inte vara såhär på...

Annars tycker jag det är bra att bara ärlig men angående detta så kan jag inte säga något på ett nornalt sätt.
Jag vet att jag sagt att jag behöver bekräftelse...

Och vart är min mens?
Har inte haft den sen början av feb..gillar inte när kroppen beter sig annorlunda.

Av batmanbebis - 7 mars 2018 12:48

Idag ska jag på första mötet av 2 för oss med autism.
Väntetiden är så lång för individuella samtal så dom gör det till en gruppträff.
Hoppas det blir något bra!
Är i stort behov av samtalsstöd och jag hoppas att jag kan fråga om det idag.

F blev hemma från förskolan idag då hon hade feber igårkväll.
Han och jag pratar på chatten varje kväll men de senaste e dagarna är pratet kallt och tråkigt.
Och det ska jag såklart överanalysera ?
Samtal kan ju inte alltid vara roliga faktiskt.
Men det är tråkigt..vi har nyss träffats men känns som endel av den första spännande tiden är borta.
När han sa hej sötnos..varje morgon.
När han gav komplimanger och skickade kramar..

Detta får mig till att sluta skriva.
Spela svår och inte svara..
Men det är ju löjligt och inte jag.
Men tanken är väl att han kanske ska bry sig mer om jag börjar dra mig bort.
Men ?et kan ju lika gärna göra att han tänker..jahapp.

Tänker på träffen senast och hur fin ich bra den var..ska nog bara stanna i dom tankarna

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards