batmanbebis

Alla inlägg den 27 februari 2018

Av batmanbebis - 27 februari 2018 22:25

Öppnade dörren och möttes av hans leende.
Hans leende känns verkligen genuint och man blir glad.
Men det är speciellt att ses med en 1 åring.
Hon gillade honom.
Hon gillar iof de flesta..haha
Men blev väl inte mycket prat direkt när en 1 åring röjer runt.

Det var typ ovanligt att han kunde ses en vardag..och det får mig att tänka..Hur gör vi sen?
Ska vi fortsätta ses bara varannan helg.
Hur bygger man på något om man ses så sällan?

Han bor i en annan stad så att åka dit med F skulle jag iof kunna göra så länge jag är arbetslös..men sen då?
Ingen orkar väl ses så sällan??

Men det var mysigt att ses och nu har han åkt.

Av batmanbebis - 27 februari 2018 10:34

Idag kommer min dejt hit.
Det är svårt att kombinera livet när båda har barn..ville vänta tills ha n träffade F men nu känns det bra.
F är så pass liten så om det inte funkar mellan oss så kommer hon ju inte påverkas.
Så nu blir det städning!
Ska laga mat också...kött ..Haha önska mig lycka till!
Och kom inte på vad man dricker till..kan inget om alkohol.

Men ja städa och snoret rinner och ja..det går nog bra detta?

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards