batmanbebis

Alla inlägg den 10 oktober 2017

Av batmanbebis - 10 oktober 2017 19:57

Det är otroligt hur fort veckorna går.
Här är det en öppen förskola varje dag på olika ställen så vi kan gå jämt om vi vill. Nu brukar det bli 2- 3 gg i veckan.
F tycker det är himla kul med lite större barn. Brukar vara barn där som är 4 -5 och dom kryper hon upp till.

Snart fyller min bebis 1 år.
För ett år sen förändrades hela mitt liv.
Fast egentligen började förändringen i februari när jag plussade.
1 år sen jag vann storvinsten.

E ringer i princip varje dag.
Ställer samma frågor. Som en robot.
Ringer oftast när vi ska äta eller sova...för dom tiderna passar honom.
Trodde jag skulle sakna honom..men det gör jag inte.
Tror det blev så att han sårade mig för mycket.

Och vet ni.
Bara för att jag kan så har jag låtit en hundralapp ligga framme här. Fattar ni.
Det kunde jag inte göra förut.
Känslan av att den ligger kvar!
Eller mat i kylskåpet som vara tar slut om JAG använder det.
Den känslan ?

F ska snart börja förskola och det tror jag blir jätte bra för henne.
Känns lite jobbigt att det är så stora barngrupper.. kommer dom se min älskling?

Mycket kläder behövs och E har inte bidragit med något.
Han säger att han ska titta på loppis vid nästa lön..så han ska leta på loppis när han tjänar massor nu på din fasta tjänst.. lycka till?
Vi får se om hon får något.
Han har ju redan sagt att hon inte behöver något när hon fyller 1.. hon blir ju glad av typ ett sugrör...ja du.. Men det är mycket hon behöver.

Så glad att vi gått isär.
Han är inte ett dugg trevligare nu.
Han får sin första heltidslön och kommer ge mig noll.
Honom försörjde jag i 4 år.
Tänkte att man kanske kan tänka att nu har jag det tufft.. Men men.

Jag klarar mig. Pengar är inte allt.

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards