batmanbebis

Alla inlägg den 30 juni 2017

Av batmanbebis - 30 juni 2017 21:21

Har skrivit en liten checklista så jag ska komma ihåg vad jag ska göra.
Det är sjukt mycket som det ska fixas med.
Ska boka flytthjälp..kostar endel men har ju inga att fråga så det får det vara värt.
Dock måste jag be någon köra mig och bebis eftersom flyttbilen ej tar oss pga flrsökringsskäl.
Sen ska jag boka flyttstäd. Så jag måste fundera på vilken tid för de båda.
E har sagt att han hjälper att packa vilket känns grymt skönt. Att ta hand om bebis och packa samtidigt är knepigt. Ska packa när hon sover men har svårt att komma till skott.

Idag vaknade bebis efter 40 min efter läggning och var ledsen. Märkte att det var magen. Ok så maktlös man känner sig. Framförallt eftersom senast hon var så ledsen car ca 6 månader sen. Men nu var mitt psyke bättre iaf.. fick vagga och trösta.
20.45 somnade hon..hade då gått ca 2 timmar.
Då kommer E hem..han har umgåtts med grannen ..hade jag ingenaning om.
Och såklart var han full.
Så han står i hallen och säger att han ska möta en kompis nu och dom ska ut på krogen. Han pratar högt och jag får under samtalet säga tyst 5 gg.

Jag förklarade att han ska vara hemma 23 så det blir ju svårt att gå ut nu..
Han säger att dom ska på krogen..i stan..
Suck.
Vilka olika liv.
Han kommer och går och jag tar hand om vår dotter..
Lek med tanken att i andra familjer så kan mamman lämna över till pappan..det kan inte jag.
Som nu..sa att hon gråtit i 2 timmar..det är rätt stort för någon söm oftast är glad.
Men eftersom han har nollkoll på henne så reagerade han knappt.

Jag fick säga..Vill du inte veta varför hon skrek.

Äh blir så less på den där människan.
Och fortfarande ska han jaga mig varje jävla dag och tjata om kramar.

Han fattar inte.

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards