batmanbebis

Alla inlägg den 25 maj 2017

Av batmanbebis - 25 maj 2017 12:19

En härlig torsdag som verkar bli solig.
Om 2 timmar kommer mamma.
Städade igår och jag blir varje gång så trött på mig själv som inte kan hålla ordning.
Kommer bli tufft nät bebis börjar röra sig mer..då måste jag skärpa mig!
Sitter nu i vardagsrummet och ser flera ställen som är farliga.
Står högtalare på golvet. Tvn står på en temporär tvbänk som hon lätt kommer kunna få tag på sen.
Ett lågt bord med flera ljushållare av glas.
Öppen balkongdörr
Stor hylla som inte sitter fast i väggen.

Igår sa jag upp lägenheten..när det bestämt.
jag fattar dock inte riktigt hur jag ska göra sen med flyttstäd och besiktning.
Kommer anlita städfirma men måste ju få bort alla saker först.
Så ska jag lasta alla saker i bilen sen sitta och vänta på parkeringen medan dom städar?
Kan ju inte åka till nya bostaden mellan då det är långt dit.
Måste fråga mamma hur fan man gör..står still i mitt huvud.

Tänkte faktiskt att man kan börja packa snart...typ alla tjockare kläder.
Känns såklart jätte konstigt att packa men inte ha någon ny bostad..

Nu sover bebis och har så gjort en timme. Härligt att hon kan sova hemma..blev inte hållbart att springa ut på promenad jämt.
Dock sitter jag bredvid för hon verkar ha en tendens att vakna så fort jag lämnar rummet..haha

Strax blir det promenad iaf..nyttigt för mig och bebis.
Såhär lite som jag väger nu har jag inte vägt på säkert 10 år föresten. Är nog pga amningen och promenader.

Fick en kommentar här igår, jätte kul och jätte längesen. Härligt med lite feedback!

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards